ایونز تقصیر کی‌روش بود که نتوانستیم رونالدو را جذب کنیم - آی ونز

 آرسن ونگر ۲۲ سال سرمربی آرسنال بود و با این باشگاه به افتخارات زیادی هم رسید اما از سه سال پیش بدون تیم است و به نظر نمی رسد دیگر او را روی نیمکت مربیگری ببینیم.

ونگر که مدتی است برای بی این اسپورتس به کارشناسی و تحلیل بازی های لیگ قهرمانان می پردازد، از ناکامی اش در جذب کریستیانو رونالدو، جراردپیکه، کیلیان امباپه و لیونل مسی صحبت کرد.

تقصیر کی‌روش بود که نتوانستیم رونالدو را جذب کنیم

او در مورد رونالدو که سال ۲۰۰۳ با ۱۲.۲ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، گفت:« رونالدو بسیار نزدیک به پیوستن به آرسنال بود و تقریبا او را با پیراهن آرسنال در کمپ تمرینی خودمان تصور می کردیم ولی همان سال کارلوس کی روش دستیار سر الکس فرگوسن شد و معادلات تغییر کرد. او پرتغالی بود و فاکتور مهمی در راه پیوستن رونالدو به منچستر یونایتد محسوب می شد. در واقع او به سر الکس جذب کریستیانو را توصیه کرد تا یکی از بهترین خریدهای تاریخ لقب بگیرد.»

ونگر می گوید که سال ۲۰۱۷ چیزی نمانده بود تا کیلیان امباپه را به آرسنال بیاورد:« قرارداد امباپه با موناکو در حال اتمام بود و او برای تمدید تردید داشت. پیشنهادات زیادی برایش می رسید و در چنین شرایطی من در خانه اش بودم تا او را برای پیوستن به آرسنال متقاعد کنم. او می توانست به عنوان بازیکن آزاد به آرسنال بیاید اما در نهایت نشد. معتقدم هر باشگاهی می تواند از این داستان ها داشته باشد. میلان، یونایتد، چلسی و …. نیز می توانند چیزهایی شبیه به این را تعریف کنند.»

جذب مسی و پیکه:« قصد داشتم مسی، فابرگاس و جرارد پیکه را همزمان جذب کنم. هر سه از نسل ۱۹۸۷ بودند و کنار هم در پایه های بارسلونا بازی کرده بودند. پیکه در آن زمان هافبک بود که راهی منچستر شد. فابرگاس را موفق شدیم جذب کنیم ولی بارسا باهوش بود و لیونل مسی را حفظ کرد.»

۲۵۸ ۲۵۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.