ایونز معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی؛ اقلام امدادی امروز به سی سخت می رسد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،  با هماهنگی های انجام شده از سوی دکتر غلامرضا پناه معاون توسعه و مدیریت منابع  وزیرکار،تعاون ورفاه اجتماعی کمک ها و اقلام امدادی به  مردم زلزله زده سی سخت انجام می شود.
  غلامرضاه پناه با اعلام این خبر خوش برای مردم سی سخت گفت؛ با پیش بینی های انجام شده از طرف وزارت خانه بانک های رفاه وتوسعه تعاون نیز وام مناسب برای ساخت  و بازسازی منازل اهداء خواهند کرد ، که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از طرف بانک رفاه و ۶۰ میلیون تومان از طرف بانک توسعه تعاون برای باز سازی منازل زلزله زده شده در نظر گرفته شد.
دکتر غلامرضا پناه همچنین از ارسال ۳ کامیون مواد غذایی و ۲ کامیون پتو از طریق مجموعه های شیراز امروز جمعه یکم اسفند  به  سی سخت خبر داد وبیان کرد ؛ شرکت پشم وشیشه نیز با همکاری بسیج شرکت برای ارایه غذای گرم عازم  سی سخت می شوند تا ان شالله از ظهر امروز توزیع ۵۰۰ وعده غذای گرم را به دست مردم برسانند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی کشور از بارگیری اقلامی از جمله برنج ، حبوبات و …. از انبار کترینگ و اشپزخانه پتروشیمی فناوران خبر داد و افزود؛ تلاش می شود این اقلام روز  شنبه به دست مردم سی سخت برسد.
پناه همچنین از  همکاری مدیر عامل شرکت لعابیران قدردانی کرد و تصریح کرد؛ بارگیری کامیون های پتو از طرف این شرکت در حال انجام است که مدیر عامل همراه با کامیون پتو شخصا به شهر سی سخت سفر خواهند کرد.
درپایان معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی کشوربا صدور پیامی از مردم زلزله زده سی سخت دلجویی کرد.
متن پیام دکتر غلامرضا پناه به شرح زیر است ؛
بسمه تعالی
درتاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد ظاهرآ یک روز نحس در حال ماندگاری است، درروز ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ پرواز هواپیمای آسمان بر فراز قله دنا حادثه آفرید و همه مسافرانش در دمای صفردرجه در دل کوه به خاموشی ابدی رفتند،
تا خاطره ای حزن انگیز را برای همیشه در نقطه‌ای از عظمت کوه دنا به ثبت برسانند. واماشوربختانه
در۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ تکرار شبی سخت و کشنده باز درتقویم استان ثبت گردید، شبی که‌ انسان های فهیم، با فرهنگ،متمدن ومتدین ، خدوم و آگاه در دامان قله سر به فلک کشیده و استوار دنا در بی خبری محض با صدای زلزله‌ای دهشتناک لرزه‌ای بر جسم و جانشان مستولی گشت ودرکمال غافلگیری دچار بهت وحیرت شدند وبا دیدگان خود نظاره گر فرو ریختن سقف و دیوارهای خانه های خود گشتند و به ناچار برای نجات‌ جان از خانه برون شدند اما سرمای سوزان برون دست کمی از وحشت درون نداشت ،واین تجربه ای تلخ وفراموش ناشدنی است در ذهن مردم این سامان .
البته این حادثه قلب همه انسان های دردمند و بویژه مردم نوع دوست دیارمان را به درد آورد.
این حقیر نیز بر خود فرض می دانم که از هر کوششی برای کاهش این رنج وآلام پیش آمده کوتاهی نکنم
جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همه سازمان ها ،معاونین وبانک های عامل زیر مجموعه دستور اکید دادند وهمه را مکلف کردند که کمک کنند وبنده را مامور پیگیری کردند، امیدوارم که بتوانیم در رفع گوشه ای از آلام سنگین رفته بر این مردم عزتمند سی سخت وروستا های اطراف سهیم باشیم .
غلامرضاپناه
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.