ایونز بروس لی اینگونه به سینما برمی‌گردد - آی ونز

جیسون کوتاری کارآفرین متولد هنگ‌کنگ و تهیه کننده‌ای که فیلم «بلاد شات» با بازی وین دیزل را ساخت، همه حقوق ساخت «فلوت خاموش» پروژه‌ای متمرکز بر هنرهای رزمی را که بروس لی در سال ۱۹۷۰ آن را نوشته، خریداری کرد.

این پروژه قرار است در قالب یک سریال کوتاه بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جان فوسکو ساخته شود.

داستان «فلوت خاموش» در آینده‌ای رخ می‌دهد که بشر از انواع پاندمی‌ها، آتش‌سوزی‌ها و جنگ‌های داخلی در رنج است و همه سلاح‌ها و هنرهای رزمی در آن ممنوع شده است. در این میان یک مبارز برای رسیدن به روشنگری تلاش می‌کند تا بتواند بهترین مبارز دنیا شود.

بروس لی فیلمنامه «فلوت خاموش» را در یک همکاری ۵ ساله با دوستان و هنرجویانش برای آموزش هنرهای رزمی نوشت. در این راه استرلینگ سیلیفانت نویسنده برنده اسکار و جیمز کوبورن بازیگر برنده اسکار با وی همکاری کردند. بروس لی در این نوشته چشم‌اندازهایش درباره ذات واقعی هنرهای رزمی و معنای زندگی را تصویر کرده است. از این پروژه به عنوان جسورانه‌ترین پروژه وی یاد می‌شود.

تولید این پروژه در سال ۱۹۷۳ و پس از مرگ ناگهانی لی به مرحله عمل نرسید.

کوتاری که مدیرعامل سابق یک شرکت سرگرمی‌سازی در زمینه ابرقهرمان‌ها در آمریکا بوده، با سونی پیکچرز قراردادی برای ساخت ۵ فیلم را به امضا رسانده است.

وی در این باره گفت: با وجود اینکه ۵ دهه پیش این پروژه نوشته شده و از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده است، اما به نوعی پیشگویی کننده مشکلات امروز ماست و آرزو دارم تا عدالت را برای این پروژه اجرا و آن را زنده کنم.

وی افزود همواره به زندگی بروس لی علاقه داشته و به بررسی زندگی و حرفه او پرداخته و قصد دارد از بهترین استعدادهای جهان برای ساختن این پروژه استفاده کند تا میلیون‌ها هوادار لی را خوشحال کند و این کار را به افتخار وی انجام دهد.

کوتاری تاکید کرد که این نوشته از زمان خود بسیار جلوتر بود.

۵۸۵۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.