ایونز به رغم خلف وعده مسئولان، همه ی بازیکنان نفت تا پایان فصل تیم را همراهی می کنند - آی ونز

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید اکبر پورموسوی عصر امور زدر نشست خبی پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو اظهار کرد: پیشاپیش سال نو را به همگان تبریک می گویم و قدردانی همه ی کسانی هستم که واقعاً از روز اولی که ما کارمان را با باشگاه صنعت نفت آغاز کردیم در کنار ما بودند و تلاش کردم که شرایط مطلوبی را برای بازیکنان مهیا کنند.

وی افزود: فردا آخرین بازیمان را در سال ۹۹ انجام می دهیم، امسال به خاطر شرایط ناشی از کرونا سال سختی برای همه مردم جهان بود. امیدوارم که در بازی آخر بتوانیم با یک بُرد خیلی خوب دل همه هواداران را شاد کنیم و هدیه هواداران را بدهیم.

وی تصریح کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، سعی کردیم با توجه به نقاط قوت و ضعف تیم حریف به لحاظ تاکتیکی تمریناتی را داشته باشیم ضمن اینکه به لحاظ روحی روانی بازیکنان مان را در شرایط خوبی قرار دهیم. واقعاً فصل سختی بود امیدوارم  فصل با برد فردا به پایان برسد.

به گفته ی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیمش برای بازی فردا تمام بازیکنان را در اختیار دارد و هیچ بازیکن مصدوم یا محروم ندارد.

پورموسوی، در مورد انتقال یا عدم انتقال طالب ریکانی به تیم استقلال و جذب بازیکن جدید برای تیم در ادامه ی فصل در سال آینده، افزود: به دلیل مشکل همیشگی مالی، متاسفانه نتوانستیم بر اساس نیازهایمان بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. اما با توجه به گفتگویی که با بازیکنان داشتیم به سبب حس مسئولیتی که نسبت به مردم آبادان و هواداران احساس می شد پذیرفتند که قدری صبر و تحمل کنند و دست در دست یکدیگر بدهیم و تا پایان فصل در کنار یکدیگر باشیم. متاسفانه طبق معمول مسئولان به قول و وعده هایی که به ما دادند عمل نکردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تیمهای صنعت نفت آبادان و شهر خودرو در محل استادیوم تختی آبادان به مصاف یکدیگر می روند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.