ایونز فتح جام با سیرجان در 42 سالگی - آی ونز

مریم روحی: علیرضا بهبودی کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان برای اولین بار از زمانی که رقابت های لیگ برتر به صورت پلی آف برگزار می شود فینال را تجربه کرد. او در ۴۳ سالگی توانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. شاگردان تندروان در سه مسابقه فینال به دو پیروزی مقابل شهرداری ارومیه رسیدند و جام را به سیرجان بردند.

یکی از بهترین فینال های لیگ برتر را برگزار کردیم

علیرضا بهبودی کاپیتان فولاد سیرجان در گفت وگو با خبرآنلاین، درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال و شرایط فینال رقابت ها گفت: فینال شرایط خاص خود را دارد و تیم ها کل فصل زحمت کشیدند تا به هدفشان یعنی فینال و قهرمانی برسند. به همین دلیل هیجان و نوسان هم در عملکرد تیم ها وجود دارد. بعد از شکست بازی اول هم ما انگیزه خودمان را حفظ کردیم و اینگونه نبود که با یک باخت روحیه مان را ببازیم و نامید شویم. با این حال سطح فنی هرسه بازی بالا بود و هردو تیم در حد فینال بازی کردند. من فکر می کنم یکی از بهترین فینال های لیگ را شاهد بودیم.

او درباره شرایط برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز گفت: با توجه به شرایط موجود فدراسیون خیلی زحمت کشید تا به بهترین و سالم ترین شکل ممکن مسابقات را برگزار کند. در ابتدای فصل به خاطر اینکه رقابت ها رفت و برگشت بود تیم ها گرفتار کرونا شدند و لیگ یک هفته تعطیل شد. تدبیر خوبی صورت گرفت و بازی ها به صورت متمرکز پیش رفت و خوشبختانه مشکلی هم به وجود نیامد.

فتح جام با سیرجان در 42 سالگی

برگزاری مراسم اهدای جام خیلی مهم بود اما برگزار نشد!

کاپیتان فولاد سیرجان درواکنش به عدم برگزاری مراسم اهدای جام برای قهرمان لیگ برتر گفت: برای من و سعید مصطفی‌وند که بعد از سال ها به فینال لیگ برتر رسیدیم برگزاری مراسم خیلی مهم بود؛ مطمئن باشید اگر شهرداری ارومیه هم قهرمان می شد من همین نظر را داشتم. اینکه بعد از تمام شدن مسابقات بلافاصله مراسم اهدای جام برگزار شود و بازیکنان در همین هیجان و خستگی به حقشان برسند خیلی مهم تر بود. در تمام لیگ ها مراسم اختتامیه و اهدای جام برگزار شد و اینکه می گویند به خاطر پروتکل ها بود پاک کردن صورت مسئله است.

فتح جام با سیرجان در 42 سالگی

متاسفم که ورزش زنان دیده نمی شود

او درباره همزمانی قهرمانی آن ها با تیم فوتبال زنان سیرجان در لیگ برتر فوتبال و دیده نشدن عملکرد زنان گفت: وقتی در هر رشته ای لیگ برگزار می شود باید به قهرمان و تمام تیم های آن ارزش قائل شویم. متاسفم که ورزش زنان دیده نمی شود. امیدوارم به جایی برسیم که به بانوان احترام بگذاریم و حالا که با سختی و امکانات کم به موفقیت می رسند اهمیت بدهیم.

بهبودی درباره شرایط تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک و ترکیب آلکنو در این بازی ها گفت: ما المپیک را در پیش داریم و در لیگ هم بازیکنان جوان خوبی داشتیم اما اینکه سرمربی تیم ملی می خواهد از آن ها استفاده کند یا نه به تفکرات او بازمی گردد. المپیک زمان آزمون و خطا نیست و شاید سخت باشد که در این شرایط تغییرات عمده داد و جوانان را به تیم تزریق کرد.

بعضی تیم ها یک شبه می آیند و یک شبه می روند

کاپیتان سیرجان درباره ادامه همکاری با این تیم در فصل بعد گفت: خیلی زود است که درباره این مسئله پاسخ بدهم چرا که اصلا معلوم نیست که سال آینده سیرجان تیم می دهد یا نه. بسیاری از باشگاه ها بودند که قهرمان شدند اما سال بعد کنار کشیدند. خیلی از مسائل به شرایط اقتصادی کشور برمی گردد اما اگر سیرجان تیم بدهد اولویت اول دوم سوم من سیرجان است.

او درباره انحلال یا کناره گیری تیم ها در سال های اخیر گفت: ما اصلا از نظر ساختاری چیزی به اسم باشگاه نداریم. شاید در فوتبال اوضاع کمی بهتر باشد و ثبات داشته باشند؛ تیمی که سقوط نکرده باشد در لیگ هست یا امتیازش واگذار می شود اما منحل نمی شود. با این حال در والیبال یک باشگاه یک شبه می آید و یک شبه هم می رود.

فتح جام با سیرجان در 42 سالگی

بهبودی درباره طلب بازیکنان از تیم ها و عدم اجازه به آن ها برای حضور در لیگ گفت: سخت گیری در لیگ امسال بود اما من هنوز از تیم مشهد طلب دارم . این تیم اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد اما دستمزد های ما هم پرداخت نشد. خیلی دوست دارم ساختار شفاف و قانونمند شود. نمی شود که یک تیم بیاید و سال بعد به راحتی بگوید من نیستم! الان هم ما برای حقمان، دادگاه برویم واین خیلی قشنگ نیست.

سال ۹۹ خیلی بد بود

والیبالیست تیم سیرجان با بیان اینکه سال گذشته پراز اتفاق بد بود، گفت: سال ۹۹ خیلی خیلی خیلی بد بود. دو تا از بهترین عزیزانمان را در فوتبال از دست دادیم. ویروس کرونا هم بسیاری از کادردرمان و دیگر عزیزان را از ما گرفت. خوشحالم که در آخرین روزهای این سال بد، شیرین کوچکی برای والیبال دوستان سیرجان به وجود آمد.

او درباره برنامه ای خود برای سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: برنامه های زیادی در ذهنم دارم  و در این ۴-۵ ماه تعطیلی در کنار تمرینات انفرادی دوست دارم با بچه های کم سن کار کنم و به آن ها آموزش بدهم.

تا جایی که مفید باشم بازی می کنم

بهبودی درباره زمان خداحافظی خود از دنیای والیبال گفت: من ۴۲ سالگی در فینال لیگ بازی کردم و قهرمان ایران شدم؛ عاشق کارم هستم. خیلی به فکر آمار وارقام نیستم اما قهرمانی در این سن فکر می کنم یک رکورد باشد. خیلی سالم زندگی کردم و برای کار خودم هدف بزرگی تعیین کردم و باید جلو بروم . می خواهم تا جایی که می توانم و مفید هستم، ادامه بدهم. تاجایی که بتوانم به تیمم کمک کنم، هستم. سعی می کنم والیبالم را در لیگ برتر تمام کنم و دوست ندارم به جایی برسم که در دسته اول خداحافظی کنم.

فتح جام با سیرجان در 42 سالگی

او در پایان گفت: از همه اعم از مدیریت باشگاه، کادر فنی، آقای تندروان، بازیکنان و خانواده هایمان که این چند ماه را تحمل کردند که ما به فینال برسیم تشکر می کنم.

۲۵۳ ۲۵۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.