ایونز کلمه جنگ مورد پسند هیچ ملتی نیست - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای پنج که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، به شکست های پی در پی سیاست  آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: عدم حمایت آمریکا از سوی کشورها در خصوص تحریم علیه ایران نیز حاصل خون شهدا است و باید این پیروزی را به خانواده‌های شهدا تبریک گفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عزت و افتخار کشور محصول دفاع مقدس است و با برپایی این نمایشگاه‌ها دین خودمان را به ساحت شهدا ادا می‌کنیم.
آیت الله عاملی از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نمایشگاه فاخر که حاصل زحمات جمع کثیری از تلاشگرانی از سپاه، ارتش، دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان است بازدید کنند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دفاع مقدس را بزرگترین مکتب فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس مدرسه بصیرت و ولایت مداری برای جوانان است.

 دوران دفاع مقدس بیانگر قابلیت‌ها، استعدادها، حرکت‌های ایثارگرانه، نبوغ جوانان و عظمت ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه باید نسل حاضر را به نسل گذشته وصل کرد افزود: برای این کار حیاتی، نیازمند زبان هنر فاخری هستیم که برپایی هنرمندانه این چنین نمایشگاه‌ها می‌تواند این وظیفه خطیر را بر عهده بگیرد.
وی دفاع مقدس را مدرسه‌ای بزرگ عنوان کرد و افزود: نسل حاضر باید با مدرسه‌ای به نام دفاع مقدس آشنا شده و مفاهیم آن را به خوبی فرا بگیرند.
آیت الله عاملی خاطرنشان کرد: فرداها به دیروزها خیلی شباهت خواهد داشت از همین رو باید قبول کرد که راه آینده ما را گذشتگان تعیین کرده اند که همان راه استقامت در برابر دشمن است.
وی با اشاره به اینکه دشمن همان دشمن و پرچم همان پرچم است افزود: شاید در ظاهر دشمن تغییراتی به وجود آمده باشد ولی مسیر دشمن همان مسیر گذشته بوده و نیات شوم آنان تغییری نکرده است.
عاملی هدف دشمنان را از بین بردن استقلال و حاکمیت ملی ایران عنوان کرد و گفت: دشمن در طول ۸ سال دفاع مقدس نیز به دنبال همین نیت شوم بود که با پایداری و ایثار ملت ایران دست یافتند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دشمن چشم دیدن استقلال طلبی کشورها را ندارد اظهار کرد: این خواسته دشمنان با فرهنگ عاشورا، آیات الهی و اعتقادات دینی مردم ایران هیچ همخوانی ندارد.
وی از پرداخت هزینه گرانبها در طول هشت سال دفاع مقدس صحبت کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس فداکاری‌های آرمانی را شاهد بودیم که فراموش شدنی نیست.
آیت الله عاملی با بیان اینکه قلم، کتاب و فیلم از بیان و انتقال رشادت‌های دفاع مقدس عاجز است خاطر نشان کرد: اگر در نسل جدید روحیه حماسی و احساسات جمعی نباشد آینده خوبی نخواهیم داشت و استقلال کشور را از دست خواهیم داد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها