انتخاب برگه

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در قم

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی درقم  به صورت اختصاصی تمام  تلاش و تخصص خود را معطوف به بررسی و تعمیر تخصصی این محصول پر کاربرد کرده است. برای تعمیر ماشین ظرفشویی بعنوان یکی از مهم ترین محصولات درگروه لوازم خانگی باید به مرکزی مراجعه کنید که نیروهای آن با قطعات و بخش های پیچیده این دستگاه آشنایی کامل داشته باشند. برای همین ما بهترین ها را برای تعمیرات انواع مدل های ماشین ظرفشویی مثل سامسونگ، ال جی، شارپ، توشیبا، سونی، پاناسونیک، بوش و …  در شهر قم جمع کرده ایم تا رضایت کامل مشتریان را با عالی ترین خدمات جلب کنیم.

تماس با نمایندگی

فرم درخواست تعمیرکار در منزل

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر است

برای مشخص کردن هزینه دقیق تعمیر ماشین ظرفشویی، حتما باید دستگاه بررسی و عیب یابی گردد. هزینه ی تعمیر هر کدام از قطعات کاملا مشخص است و قبل از بررسی دقیق و پیدا کردن قطعه آسیب دیده نمی توان نظری در مورد هزینه داد. همینطور اگر نیاز باشد تا قطعه ای تعویض گردد، قیمت خود آن قطعه نیز به جمع فاکتور اضافه می شود. از آنجایی که قطعاتی که در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده میکنیم اصلی و اورجینال هستند نمیتوان انتظار قیمت کم را داشته باشیم ولی در عوض خیالمان از قطعه ی تعویض شده مطمئن است. با توجه به این توضیحات همکارهای ما بودجه شما را در نظر میگیرند و تمام تلاش خود را می کنند تا هم قطعات اصل و پیشرفته استفاده کنند و هم مناسب ترین  هزینه را برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی شما عزیزان دریافت کنند.

Services Dishwasher

تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیرات لوازم خانگی، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد؛ از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی برطرف می‌گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. . خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی منحصر به برند و یا نوعی خاص این دستگاه نیست و کلیه ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار را شامل می‌گردد.

روند تعمیرات ظرفشویی

اگر هم اکنون به عنوان کاربری از ماشین ظرفشویی با اختلالاتی در دستگاه خود مواجه هستید، می توانید با مرکز تعمیرات ظرفشویی تماس بگیرید و خدمات مربوط به این حوزه را با بهترین کیفیت و بالاترین امنیت دریافت کنید. برای اجرای درست تعمیرات ظرفشویی لازم است که با تمامی قطعات این دستگاه به خوبی آشنایی داشته باشید.  هر چه اطلاعات تعمیرکار درباره ساختار ماشین ظرفشویی بیشتر باشد، تعمیر و ترمیم و عیب یابی با امنیت بالاتری انجام می شود.

در واحد تعمیرات ظرفشویی مهم نیست شما کاربر کدام یک از برند های داخلی یا خارجی تولید کننده ماشین ظرفشویی هستید؛ ال جی، سامسونگ، بوش، میله، مدیا، مجیک، موریس، هاردستون، هیتاچی، هیوندای، حایر، هایسنس، جنرال، فیلکو، فلر، فیلیپس، فوما، شارپ، پاکشوما، سینجر، دوو، بکوو، بلومبرگ، لوفرا، لیورپول، زیمنس، زیوورات، زانوسی، دلمونتی، پاکشوما، اسنوا و … . هر یک از این برند ها و سایر برند ها در مرکز تعمیرات ظرفشویی با بهترین کیفیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم می شود و مواد اولیه لازم متناسب با ساختار هر برند در واحد تعمیر ماشین ظرف شویی فراهم است.

services

 سرویس ماشین ظرفشویی را جدی بگیرید

هر دستگاهی برای سالم ماندن به دو چیز احتیاج خواهد داشت، اول استفاده صحیح و دوم نگهداری اصولی. در استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی می توان به استفاده کردن از قرصهای شوینده و مایع شوینده مناسب با ویژگی های دستگاه اشاره کرد. استفاده از قرص های نامرغوب به مرور به دستگاه شما آسیب می زند و همچنین باعث به وجود آمدن بوی بد در ظرفشویی می شوند.

یکی از نکات مهم در نگهداری اصولی ماشین ظرفشویی، سرویس دوره ای و تعمیر به موقع ماشین ظرفشویی است. در سرویس های دوره ای، سرویسکار ماشین ظرفشویی تمام قطعات، لوله های ورودی و خروجی، سیم پیچی ها و.. را بررسی خواهد کرد. اگر مشکلی در یکی از قطعات وجود داشته باشد که تا به حال خودش را نشان نداده، قبل از عمیق شدن خرابی، تعمیرکار متوجه آن شده و تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام داده و شما را از تعویض یک قطعه و هزینه آن نجات خواهد داد.

به دلیل سروکار داشتن ماشین ظرفشویی با آب که املاح و مواد معدنی مختلفی به همراه دارد و همچنین چربی ها و مانده های غذا روی ظرفها، به مرور اثرات رسوب در ماشین ظرفشویی پدیدار می شود. رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی و تمیز کردن و تعویض فیلتر ها، از کارهاییست که تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی برای شما انجام می‌دهد.

  • طرح روی ظروف پاک می‌شوند
  • ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد
  • ماشین ظرفشویی بوی بدی می‌دهد
  • پنل ماشین ظرفشویی شکسته است
  • ماشین ظرفشویی صدای زیادی دارد
  • ماشین ظرفشویی پیغام خطا می‌دهد
  • ماشین ظرفشویی به‌شدت کف می‌کند
  • از ماشین ظرفشویی نمک نشت می‌کند
  • ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید
  • ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را خشک نمی‌کند
  • در پایان شستشو در ماشین ظرفشویی کف باقی می‌ماند
  • پخش کننده مواد شوینده ماشین ظرفشویی مسدود شده است

بیشترین دلایل مراجع به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی

سوالات متداول در مورد تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی

چرا لازم است ظروف را قبل از قرار دادن در ظرفشویی آب بکشیم؟

از سوالات رایجی که کاربران از تعمیرکاران ما و یا در قسمت دیدگاه سوال می کنند، این است که آیا نیاز به آبکشی ظروف قبل از گذاشتن در ماشین ظرفشویی می باشد یا خیر؟ این یکی از سوالات متداول درباره ماشین ظرفشویی است.

با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی برای این امر به آشپزخانه شما راه پیدا کرده است که دیگر نیازی به صرف وقت برای شستشوی ظروف نداشته باشید. از این رو نیازی نیست همپای ماشین ظرفشویی شما نیز مشغول ظرف شستن شوید! همین که خرده ها و باقی مانده غذایی را از روی ظروف تمیز کنید، کافی می باشد. باید توجه داشته باشید که علت تمیز کردن ظروف قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی این است که تکه های غذا سبب انسداد بازوهای آبپاش و یا مسدود کردن مسیر شناور نشوند.

علت دیگر تمیز کردن باقی مانده های غذایی از ظروف این است که مواد غذایی خشک شده با یک آبکشی ساده، کمی نم دار شوند و پس مانده ها به راحتی پاک شوند. در برخی از مدل های جدید ماشین ظرفشویی، پیش شستشو و برنامه ویژه ای برای تمیز کردن پس ماند غذایی در نظر گرفته شده است. در نتیجه با فعال کردن این برنامه دیگر آسیبی به ماشین ظرفشویی وارد نمی شود.

بهترین روش برای چیدمان ظروف ماشین ظرفشویی چیست؟

در صورتی که ظروف را با چیدمان مناسبی در ماشین ظرفشویی بچینید، آنگاه نتیجه حاصل از شستشو بسیار رضایت بخش تر خواهد بود.

  1. کاسه ها را به صورت برعکس در سبد ماشین ظرفشویی بچینید.
  2. فنجان و لیوان ها را نیز به طور برعکس در سبد ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  3. دقت داشته باشید که لیوان ها و کاسه ها را بسیار نزدیک به هم نچینید، زیرا امکان شکستن آن ها می باشد.
  4. قاشق و چنگال ها را به صورتی در سبد قرار دهید تا دسته آن ها به سمت پایین باشد.
  5. در برخی از سبدهای ماشین ظرفشویی، باید به صورت تک به تک قاشق و چنگال را چیدمان کرد.
  6. بشقاب ها را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی بچینید.
  7. از پر کردن بشقاب ها و چیدمان نزدیک ان ها به هم خودداری کنید. زیرا ممکن است سبب آسیب به بشقاب ها شود و به همه قسمت های بشقاب، آب و مواد شوینده برسد.
  8. برای ظروف بسیار بزرگ در ماشین ظرفشویی مانند دیس ها، کافیست آن ها را در قسمت عقب یا جانبی ظرفشویی قرار دهید.توجه داشته باشید که این ظروف، سبب مسدود کردن مسیر بازوی آبپاش نشود.
  9. قابلمه ها و ماهی تابه ها نیز باید به سمت برعکس و در طبقه پایین چیدمان شوند.

از چه مواد شوینده ای استفاه کنیم؟

بهترین شوینده مناسب در سوالات متداول درباره ماشین ظرفشویی در ادامه این متن توضیح داده شده است:

با توجه به اینکه استفاده از مواد شستشو مناسب سبب می شود تا ظروف به خوبی تمیز شوند و همچنین سبب افزایش کارایی ماشین ظرفشویی می شود. از این رو باید در انتخاب ماده شوینده مناسب دقت کافی داشته باشید.

انواع مواد شوینده شامل:

  1. قرص ماشین ظرفشویی
  2. پودر ماشین ظرفشویی
  3. ژل ماشین ظرفشویی
  4. نمک ماشین ظرفشویی
  5. مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی
  6. جرم گیر ماشین ظرفشویی

علت طولانی شدن برنامه شستشو

ممکن است برنامه شستشو بیش از حد طولانی شود. در این موارد باید علت ان را جویا شوید.

  • در بیشتر مواقع این مشکل به این علت است که ممکن است مدل ماشین ظرفشویی شما، قبل از شروع زمانی را برای گرم کردن آب صرف کند.
  • در صورتی که ماشین ظرفشویی به آب گرم وصل نباشد نیز ماشین ظرفشویی مدتی را برای گرم کردن آب با کمک المنت باید صرف کند.
  • همچنین در صورتی که میزان دمای آبگرمکن یا پکیچ یا شوفاژ کم باشد، آنگاه باید با افزایش دما، به شستشوی ماشین ظرفشویی کمک کرد تا زودتر کار خود را شروع کند.
  • همچنین مشکلات فنی می تواند سبب طولانی تر شدن برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی شود که در مطلب زیر به طور کامل در مورد آن اطلاعاتی جمع اوری کرده ایم.

نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی

علاوه بر اینکه ماشین ظرفشویی وظیفه تمیز کردن ظروف را برعهده دارد. اما نکته مهم این است که خود ماشین ظرفشویی باید تمیز شود. موارد زیر را به ترتیب در ماشین ظرفشویی باید هر چند وقت یکبار و به صورت دوره ای تمیز نمایید:

  • تمیز کردن قسمت داخلی
  • تمیز کردن قسمت بیرونی
  • تمیز کردن فیلتر
  • تمیز کردن شیلنگ خروجی
5/5 - (14 امتیاز)

به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی رضایی خوش آمدید

تعمیر یخچال و ساید بای ساید

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماکروویو

برای تماس با پشتیبان از شماره های زیر استفاده کنید.
تماس با نمایندگی