کمپین پاییزی تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ

با آغاز هر فصل کسب و کارها برای راه اندازی جشنواره‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی خود اقدام می‌کنند و از بسترهای اینترنتی مختلف برای کمپین خود کمک می‌گیرند. یکی از پرطرفدارترین کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات در گوگل است و دلیل استقبال زیاد مشاغل از آن، زودبازده و کارا بودن آن است. برای استفاده از تبلیغات ادوردز فرقی نمی‌کند چه زمانی از راه اندازی سایت شما گذشته است.

 با راه اندازی تبلیغ در گوگل توسط نوین مارکتینگ سایت شما در کمتر از بیست و چهار ساعت در لینک اول گوگل جای میگیرد. 

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با کمک کارشناسان حرفه ای ادوردز خود در هر فصل کمپین‌های موفقی را برای برندهای کوچک و بزرگ ایرانی اجرا می‌کند. نوین مارکتینگ در هر فصل صدها کمپین تبلیغاتی را به بهینه ‌ترین شکل برگزار می‌کند تا در هزینه‌های تبلیغاتی کارآفرینان و صاحبان مشاغل صرفه جویی شود. 

همچنین بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند علاوه بر استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل، کمپین‌های تبلیغاتی خود را در بسترهای دیگر مانند شبکه‌های اجتماعی نیز برگزار کنند. فعالیت و اعلام کمپین‌ فروش در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به دلیل ماهیت تبادلی آنها، به افزایش ترافیک و فروش سایت شما کمک بسیاری می‌کند. 

به عنوان مثال اگر سری به فیس‌بوک بزنید خواهید دید که به مناسبت جشن هالووین اکثر کسب‌وکارهای خارجی تخفیف‌های ویژه‌ای را در کمپین‌های تبلیغاتی خود ارائه می‌کنند.

سئو بهتر است یا ادوردز؟

بسیاری از مشتریان ما در نوین مارکتینگ با یک سوال مشترک به سراغ ما می‌آیند؟

سئو بهتر است یا ادوردز؟ اجازه دهید با یک مثال به سراغ جواب این سوال برویم. فرض کنید شما یک پزشک قلب هستید و در تهران به تازگی یک مطب زده‌اید و دلتان می‌خواهد فعالیت خود را در بستر وب سایت گسترش دهید تا بیماران از سراسر تهران و ایران بتوانند شما را در گوگل به عنوان متخصص قلب پیدا کنند. حالا برای شما سئو بهتر است یا ادوردز؟

در شرایطی که شما در تولید محتوای ساده برای کاربران عادی سایت خود مشکلی نداشته باشید و بتوانید جدیدترین مطالب علمی روز را به زبانی ساده با کاربران به اشتراک بگذارید به خوبی می‌توانید برای سئو سایت خود برنامه ریزی موفقی داشته باشید. اما اگر شما در تهیه و تولید محتوای علمی برای کاربر عادی مشکل داشته باشید شاید نتوانید استراتژی مناسبی برای سئو سایت خود پیاده سازی کنید . در این حالت است که همکاران ما در بخش مشاوره سئو نوین مارکتینگ به شما پیشنهاد می‌دهند که از کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز کمک بگیرید. 

اما زمانی که شما می‌توانید از یک تیم توانمند برای ساده نویسی مطالب پزشکی خود بهره بگیرید این فرصت را از دست ندهید و برای افزایش آگاهی جامعه تلاش کنید. تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند اساس کار سئو سایت است.

با تولید محتوا یک خلا را پر کنید

در زمانی که کل کشور با ویروس ناشناخته کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و کادر درمان، ماه‌ها در حال پرستاری و مراقبت از بیماران کرونایی هستند بسیاری از مبتلایان جدید خیلی دیر متوجه ابتلای خود به ویروس کرونا می‌شوند. دلیل این امر تغییرات مداوم علائم ابتلا به ویروس است و این خود باعث وخامت اوضاع بیماری آنان می‌شود. به طوریکه هر ماه بیماران با علائمی غیر از علائم اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی به مراکز درمان مراجعه می‌کنند و تست کرونای آنان مثبت اعلام می‌شود و پزشکان تنها کسانی هستند که در تعامل نزدیک با بیماران زودتر از هر کسی متوجه تغییرات جدید در ویروس و بیماران می‌شوند.

به عنوان مثال در چند هفته اخیر بیمارانی که با کمردرد شدید به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند تست کرونای آنان مثبت اعلام می‌شد. اینان ناقلانی بودند که بی خبر از بیماری خود هر روز در محل کار خود حاضر می‌شدند و همکاران خود را به سرعت آلوده می‌کردند.  در این شرایط است که فقدان بستری برای انتقال تجربه پزشکان و مردم با یکدیگر به شدت احساس می‌شد.شاید اگر این بستر فراهم بود آمار ابتلا و جان باختگان بیشتر کنترل می‌شد.

اگر شما یک پزشک هستید می‌توانید با انتقال تجربیات بروز خود در خط مقدم مبارزه با کرونا به مبتلایانی که در خانه بستری هستند و خودشان و خانواده‌شان مسئولیت مراقبت را به عهده دارند از طریق سایت خود، راهنمایی و توصیه‌های پزشکی ارائه کنید. 

هرچه مطالب سایت شما کاربر پسندتر باشد گوگل امتیاز بالاتری را برای سایت شما در نظر می‌گیرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450085