ایونز اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور هراز - آی ونز

به گزارش آی ونز از مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: این عملیات درقالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی استان و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورهراز محدوده آب اسک به پلور به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا نماید.

جهانیان افزود: استان مازندران از جمله استان هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل به شمار می رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راههای استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مهندس جهانیان اظهار داشت: این اداره کل علاوه برروکش آسفالت راههای حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای از ابتدای سال جاری مانند جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، جمع آوری تابلو های غیر مجاز ،پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، علف تراشی ، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم ، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

از ابتدای سال اجرای ۱۵۶کیلومترلکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای شریانی هراز،سوادکوه،کندوان و محور کناره در دست اجراست.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 30 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.