ایونز مجلس دانشگاهیان و زبدگان  - آی ونز

در این میان، کشور دارای افراد خبره و بسیار قوی که شاید یا شناخته شده برای احزاب نیستند و یا اصلا علاقه ای به کارهای حزبی ندارند ولیکن پدیده هایی در نوع خود هستند. معتقد، با پیشینه های فوق العاده در امور تخصصی و دارای زبدگی های خاص در اموری که می توانند راه نجاتی برای ایران اسلامی و تاریخی در یکجا باشند.

تصور می کنم همه معتقدیم و لمس می کنیم که زمان آن به تجربه باید رسیده باشد که با یک شروع معقول با نیت حفظ و پولیش، بهبود و اصلاح ، ارتقا کمی و کیفی با بازگشت به مبانی اخلاقی تاریخی ایرانی اسلامی خودمان با ایجاد فضای اخلاقی و حمایت درست بدون در نظر گرفتن پارامترهای مزاحم باید اقدام کرد. آن عده که مایوس و نا امید از تحول می باشند می بایستی خود را قانع بفرمایند که خوشبختانه یا متاسفانه راهی بجز طی این مسیر نیست !

توصیه می کنم افرادی که از تاییده های قانونی برخوردار می باشند و شامل تفکرات بیان شده در بالا هستند به مرکزیت سوابق علمی/دانشگاهی و دارا بودن زبدگی هایی در امور خاص که برای حل مشکلات نیاز می باشد دور هم جمع و طی بیانه ای خود را به جامعه و مردم معرفی و از توانایی های خود مردم شریف کشور را آگاه نمایند. و فراموش نفرمایند انچه خداوند بخواهد آن خواهد شد. بعید هم نیست فقط مجلس جدید را افراد زبده دانشگاهی متعهد به ایران با تخصص های تراز اول جهانی این مرتبه پر نمایند ! که گفته نمی شود !؟

*استاد نمونه کشور

۴۷۴۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اخبار فرهنگی و هنری تاريخ : 14 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.