ایونز قهرمانان مسابقات بین‌المللی اسکواش یزد جونیور مشخص شدند - آی ونز

به گزارش خبرگزاری آی ونز؛ در سومین دوره مسابقات بین‌المللی یزد جونیور در بخش دختران در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مقام اول به مهرگان قریب رسید، مقام دوم به ترنم کارگر رسید و مقام سوم مشترک به هلما جوهری و نیایش خیراندیش رسید. در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، تیانا تورانی اول شد، مقام دوم نصیب ارینا شیرخانقاه شد و آریسا صادقی و غزل امینی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمان رده سنی کمتر از ۱۵ سال به پرنیان نجفی رسید، عسل محمدی دوم شد، و مقام سوم مشترک به شاینا امیری و باران روحانی رسید. مقام اول این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال دختران توسط پارمین نکوپایان کسب شد، باران محمد پور دوم، و آیلین بابایی و ثمین حسن پور سوم مشترک شدند. در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دختران هم نازنین تقی نژاد اول، نارگل رمضان زاده دوم شد و عنوان سوم مشترک به شکیبا قلی پور و مرضیه قاسم پور رسید.

همچنین در بخش پسران در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مقام اول به امیر عطا محجل فرید رسید، مقام دوم به اهوارا فیروزی رسید و مقام سوم مشترک به مصطفی احراری و امیر علی قاسمی نژاد رسید. در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز اول شد، مقام دوم نصیب رایان گلابیان شد و سامیار صفری و امیر مهدی خراشادی زاده به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمان رده سنی کمتر از ۱۵ سال به علی رحیمی کاری رسید، علی عزیزی دوم شد، و مقام سوم مشترک به یوسف قرشی و آرین عمودی نژاد رسید. مقام اول این رقابت ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پسران توسط محمد چنگانیان کسب شد، صالح آخانی دوم، و عرفان تاجور و باربد چاووشی سوم مشترک شدند. همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پسران هم امیر حسین رضا زاده اول، سید مبین سیدان دوم شد، و عنوان سوم مشترک به سهیل سلطانی و عرفان مهدی پور رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : اخبار فرهنگی و هنری تاريخ : 9 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.