ایونز استاندار همدان: کادر آموزشی برای پیشگیری از کرونا توجیه شدند - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به آغاز سالتحصیلی و بهار علم و دانش باید از این فضا بگفته رییس جمهوری برای شکست ویروس کرونا بهره گرفت تا در کنار کسب علم و دانش شاهد کاهش جانباختگان ناشی از اتلا به این بیماری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس برنامه ها و پروتکل‌های تدوین شده در وزارت علوم، بهداشت و آموزش پرورش، باید با استفاده از زمان و بهره‌مندی از فضای آموزشی از پیشرفت علمی عقب نمانیم.

استاندار همدان اضافه کرد: فکر بیشتر خانواده‌ها هم اینک معطوف به بازگشایی مدارس شده است چرا که به علت گستردگی حوزه آموزش و پرورش برخی نگرانی‌هایی دارند و رسانه های وابسته به معاندان نظام از این فضا سوء استفاده می‌کنند.

شاهرخی  افزود: جامعه آموزش و پرورش برای کم کردن دغدغه مردم با دقت کار را افزایش و به خانواده‌ها و والدین اطمینان بدهد که تمام تلاش خود را برای ارتقای سلامت فضای آموزشی و دانش اموزان به کار می‌گیرد.

وی از همه دستگاه هایی که در بازگشایی مدارس وظیفه مند هستند خواست تا این نهاد را یاری دهند.

استاندار همدان گفت: با اجرای هر اقدام ارزشمند از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، جریان ضد انقلاب یک موج راه می اندازند که برای نمونه در جریان بازگشایی فعالیت های اقتصادی نیز موجی از ناامیدی و بیان به خطر افتادن جان مردم را راه انداختند.

شاهرخی افزود: هم اینک نیز موج منفی گسترده‌ای را برای بازگشایی مدارس ایجاد کردند و با اظهار نظرهایی بدون پایه علمی، بر طبل مخالفت کوبیدند چراکه دنبال تعطیل کردن حوزه آموزش و اقتصاد کشور هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی و پلیس فتا نسبت به کنترل و مدیریت فضای مجازی اقدام کند چراکه افرادی در داخل از روی ناآگاهی با بیان حرف هایی بی ربط و احساسی، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و با مشوش کردن فضای روحی و روانی جامعه بر دغدغه و نگرانی خانواده‌ها می‌افزایند.

استاندار همدان افزود: کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا نسبت به انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش بهداشت و سلامت مدارس بیش از گذشته آگاه‌سازی و اطلاع رسانی کند و اجازه تضعیف تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را ندهد.

شاهرخی اظهار داشت: هر چند روند گسترش ویروس کرونا در استان همدان نزولی است اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی ضروری است تا شرایط همدان به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

وی افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از تجمع و برگزار نکردن مجالس عروسی و عزا همچنان مورد تاکید مسوولان به ویژه ستاد مقابله با ویروس کرونا است.

استاندار همدان یادآوری کرد: امسال عزاداران حسینی به شکل مناسبی اقامه عزا کردند و اوج نظم و وفاداری به قانون و مقررات و پروتکل های بهداشتی را به نمایش گذاشتند و میزان رعایت پروتکل‌ها در همدان بالاتر از میانگین کشوری بود.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 266 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها