ایونز برگزاری دوره آموزش مدرس غواصی ١ ستاره بین المللی قشم - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از قشم، جلیل حقگویان اعلام کرد: این دوره با حضور ۱۴ شرکت کننده متشکل از آقایان و بانوان برگزار شد که پنج نفر از آنان موفق به کسب نمره مورد نیاز در دوره مدرسی یک ستاره شدند و ۹ نفر تجدید دور گردیدند.
وی ادامه داد: هنرجویانی از میان از شناگران و ناجیان غریق استان های مختلف کشور در این دوره آموزشی شرکت کرده بودند که تمامی آنها سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند.
به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، حضور این افراد در دوره های غواصی آموزشی قشم، تاثیر بسزایی در معرفی این‌ جزیره و افزایش سفرها به این‌ منطقه آزاد خواهد داشت.
گفتنی است منطقه آزاد قشم در سال ۱۳۸۵ از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان مرکز آموزش های عملی غواصی انتخاب شد و هر ساله دوره های آموزشی و مدرسی غواصی کشور در قشم برگزار می شود.
جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر وسعت یکی از مراکز ویژه ورزش های آبی- دریایی کشور محسوب می شود و علاوه بر ورزشکاران این رشته ها بسیاری از گردشگران و مسافران از داخل و خارج از کشور نیز در آب ها و سواحل قشم به انجام این ورزش های زیبا و مفرح مبادرت می ورزند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها