ایونز برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران/ ابتلا یک سوم از جمعیت کارمندان گچساران به کرونا - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران،  چهل و هفتمین  نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست آرین غلامیان  اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  بیش از چهارهزار و ۳۳۳ تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده  که متاسفانه نمونه تست یک هزار و ۲۹۸ نفر مثبت اعلام شده است.
وی ادامه داد: از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده از  افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه ۲۸درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا  را  بیش ۷۱درصد اعلام کردو افزود: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا ۴۵درصد خانم و ۵۵درصد آقا بوده است.
وی ادامه داد: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا۹۰درصد در سطح شهر و۱۰ دهم درصد در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.
غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳۶ مورد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد:  از این میزان۲۴ مورد افراد فوت شده در شهرستان ۱۲ مورد از شهروندان گچساران که برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شده بودند جان خود را از دست دادند.
این مسوول  در ادامه از ابتلای ۳۴۰ نفر از کارمندان دولت به ویروس کرونا خبرداد و گفت:  در حال حاضر ۳۱درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده  در شهرستان کارمندان دولت بوده که بیشترین تعداد در مجموعه کادر درمان و بهداشت بوده است.
 وی گفت: متاسفانه  یک سوم از جمعیت کارمند این شهرستان به این بیماری مبتلا شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ بیمار کرونا در بخش  کرونا بیمارستان شهید رجایی  و نفت گچساران بستری هستند که از این تعداد چهار بیمار در بخش مراقب‌های ویژه بستری  هستند.
 غلامیان  با ابراز نگرانی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا احتمال ابتلا افراد به بیماری کرونا بسیار است چرا که علائم کرونا با بیماری آنفولانزا مشترک است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.