ایونز بهترین برندها برای خرید تردمیل کدامند؟ - آی ونز

به همین جهت دغدغه‌ای مبنی بر انتخاب و خرید تردمیل مناسب برای خانه و باشگاه به وجود آمده است، اما پرسشی در این‌گونه موارد پیش می‌آید که ویژگی‌های یک تردمیل خوب چیست و بهترین برند تردمیل کدام است؟ شاید به سادگی نتوان گفت بهترین برند تردمیل کدام است، اما می‌توان به ویژگی‌های یک تردمیل خوب اشاره کرد، تا علاقه‌مندان بر اساس آن بتوانند تردمیل مناسب را از بین برندهای تردمیل پیشنهاد داده شده انتخاب و خریداری نمایند. نخستین نکته هنگام انتخاب تردمیل مشخص کردن تردمیل باشگاهی یا تردمیل خانگی بودن است و پس از آن خواندن و دقت در موارد یادآوری شده می‌تواند برای شما موثر باشد.

ویژگی‌های یک تردمیل خوب:

نخستین نکته‌ای که در زمان خرید تردمیل باید به آن توجه کرد، بدنه تردمیل است. میزان تحمل تردمیل بستگی به مقاومت بدنه آن دارد. هر چه تردمیل محکم‌تر باشد قدرت تحمل وزن آن هم بالاتر است. برای انتخاب تردمیل خانگی مناسب باید به قد و وزن کاربر یا کاربران توجه کرد، اما بدنه تردمیل مناسب باشگاهی باید محکم‌تر و بزرگ‌تر باشد، چرا که در باشگاه‌ها افراد مختلف با هر قد و وزنی از تردمیل استفاده می‌کنند. نکته مهم بعدی در انتخاب تردمیل قدرت موتور آن است که از ۱ تا ۷ اسب بخار در انواع تردمیل باشگاهی و خانگی متغیر است. هر چه قدرت موتور تردمیل بالاتر باشد، قدرت تحمل وزن، میزان سرعت، دوام، و کارایی تردمیل هم بالاتر است. مورد بعدی قابل توجه در انتخاب تردمیل سرعت آن است. سرعت ۳ تا ۷ کیلومتر در ساعت، بیشترین سرعت مورد استفاده کاربران خانگی برای پیاده‌روی است و سرعت ۶ تا ۱۰ کیلومتر هم برای دویدن استفاده می‌شود، و سرعت‌های بالاتر مخصوص دونده‌های حرفه‌ای است. نکته دیگر در انتخاب و خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی مناسب، تحمل وزن تردمیل است. تردمیل خانگی را می‌توان با توجه به وزن کاربر یا کاربران خریداری کرد، اما انواع تردمیل باشگاهی باید قدرت تحمل وزن بالاتری داشته باشند تا برای کاربران سنگین وزن هم قابل استفاده باشند. ابزار ایمنی در حرکت که تردمیل را در زمان لازم از حرکت بازمی‌دارد، ضربه‌گیر که در انواع تردمیل باشگاهی باید پیشرفته‌تر باشند، شیب تردمیل و نمایشگر با قابلیت‌های نشان دادن فعالیت کاربر و دیدن فیلم و پخش موسیقی، برنامه‌های از پیش تعیین شده تمرینی، زیبایی و ارگونومیک بودن تردمیل، قابلیت تا شدن هم از جمله نکته‌های مهمی هستند که باید به آنها توجه کرد. عملکردهای پیشرفته هم در تردمیل‌های چند منظوره در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. این عملکردها عبارتند از: ماساژور برقی، چرخ مسگری، پایه دراز و نشست، دمبل، و کش ایروبیک. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل هم نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد.

معرفی برندهای تردمیل:

معرفی چند برند برتر تردمیل از بین تمامی برندهای رایج در بازار امروز ایران کار آسانی نیست، اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف یک تردمیل برتر، چند نمونه از بهترین و پرکاربردترین انواع تردمیل معرفی می‌شود:

تردمیل ایمپالس (Impuls):

ساخت چین است، و دارای قدرت موتور بالا، سرعت بالا، و تحمل وزن زیاد است. همچنین مجهز به ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب برقی، برنامه‌های پیش‌فرض، و دارای ۱ سال گارانتی است.

تردمیل پروتئوس (Proteus):

ساخت تایوان و مونتاژ چین است، و دارای قدرت موتور بالا، سرعت بالا، تحمل وزن زیاد، ضربه‌گیرهای پیشرفته، تنظیم شیب برقی، قابلیت تاشوندگی، کلید اضطراری، و  ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

تردمیل پاندا (Panda):

ساخت چین است و دارای قدرت موتور بالا، کلید اضطراری، نمایشگر بزرگ با قابلیت پخش موسیقی، و مجهز به شیب برقی، ضربه‌گیرهای پیشرفته، برنامه‌های تمرینی پیش فرض، و پخش کننده موزیک است. همچنین قابلیت تاشوندگی و ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد.

تردمیل نوردیک ترک (Nordic Track):

تحت لیسانس آمریکا و تولید چین است، و دارای سرعت بالا، تحمل وزن بالا، قابلیت تا شدن، ضربه‌گیرهای پیشرفته، و برنامه‌های پیش فرض است؛ همچنین مجهز به شیب برقی، کلید اضطراری، جک گازی برای نصب آسان، و دستگاه پخش موسیقی است و دارای ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

تردمیل توربو فیتنس (Turbo Fitness):

ساخت تایوان است، و دارای قدرت موتور بالا، شیب قابل تنظیم، ضربه‌گیرهای پیشرفته، برنامه‌های از پیش تعیین شده، کلید اضطراری، و قابلیت تا شدن است؛ و تردمیل چند منظوره آن مجهز به همه عملکردهای پیشرفته است. تردمیل توربو فیتنس دارای ۲ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

تردمیل جی کی اکسر (JKexer):

ساخت تایوان و مونتاژ چین است، و دارای بدنه محکم، ضربه‌گیرهای حرفه‌ای، برنامه‌های پیش‌فرض، کلید اضطراری، و مجهز به شیب برقی، قابلیت تاشوندگی در انواع خانگی، و ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

تردمیل پرومستر (ProMaster):

ساخت کشور تایوان است، و دارای قدرت موتور بالا و قابلیت تا شدن است، و مجهز به ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب قابل تنظیم، پخش‌کننده موسیقی، جک گازی، و مدل چند منظوره آن مجهز به همه عملکردهای پیشرفته است. تردمیل پرومستر ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد.

تردمیل اسپرتک (Sportec):

ساخت تایوان و مونتاژ چین است، و دارای بدنه محکم، قدرت موتور بالا، برنامه‌های پیش‌فرض، ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب قابل تنظیم، سرعت بالا، قابلیت تاشوندگی، پخش کننده موسیقی، جک گازی، و ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمت پس از فروش است.

تردمیل ریباک (Reebok):

ساخت انگلستان و بسیار معروف و محبوب، و دارای کیفیت بالا، سرعت بالا، شیب قابل تنظیم، جک گازی، ضربه‌گیر پیشرفته، برنامه‌های پیش فرض، و ۲ سال گارانتی قطعه، ۱۰ سال گارانتی موتور، ۵ سال گارانتی بدنه، و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

تردمیل استرانگ (Eastrong):

ساخت تایوان و تولید چین، و مجهز به ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب قابل تنظیم، جک گازی، برنامه‌های پیش‌فرض، قابلیت تاشدن، پخش موسیقی، کلید اضطراری، و ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

برای خرید تردمیل در انواع برند ها بصورت اصل و بصورت اینترنتی به سایت هایپرجیم مراجعه نمایید:

hypergymco.com

۲۱۲۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 389 views بار دسته بندی : اخبار اقتصادی ایران و جهان تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها