ایونز دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی بر مهارت و اشتغال می باشد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری آی ونز استان سمنان، نشست خبری اصحاب رسانه با دکتر سعید محمدیان سمنانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در بهمن ماه ۱۴۰۱ در تاریخ ۴ دی ماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان برگزار شد.

دکتر محمدیان سمنانی در ابتدا ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه بیان داشت: دانشگاه ها از بدو تاسیس خود ساختار و دسته های متفاوتی را پشت سر گذاشته اند که یکی از وظایف اصلی آن ها کارآفرینی می باشد که از رسالت های مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی کارآفرینی و مهارت محوری می باشد .

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان اظهار داشت: ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۱ از ۴ لغایت ۱۴دی ماه و ثبت نام مقطع کاردانی بهمن ماه ۱۴۰۱ از ۷ لغایت ۱۷ دی ماه سال جاری می باشد و متقاضیان می بایست جهت ثبت نام پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک مورد نیاز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی‏www.sanjesh.org اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانیwww.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی بر مهارت و اشتغال می باشد خاطر نشان کرد: دانشجو در مراکز علمی کاربردی برخلاف دیگر دانشگاه ها محیط کار را تجربه می کند که علاوه بر برخورداری از دروس کاربینی و کارورزی برخی از دروس عملی را نیز در محیط کار تجربه می نماید که کمک شایانی به ارتقاء سطح مهارت دانشجو میشود.

در ادامه دکتر محمدیان سمنانی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان دارای ۱۲ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان و حدود ۲۴۰۰ نفر دانشجو می باشد که در پذیرش بهمن ماه ۱۴۰۱ دارای ۷۵ کد رشته محل در مقطع کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی و ۵۵ کدر رشته محل در مقطع کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر می باشد.

دکتر محمدیان سمنانی در خاتمه افزود: از مهمترین مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها می توان به پرداخت شهریه کمتر نسبت به سایر مراکز دولتی و غیردولتی، اشتغال، دریافت وام تحصیلی و معافیت تحصیلی برای آقایان اشاره کرد که تفاوت بارز و آشکاری را از خود نشان داده است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 25 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها