ایونز دستورالعمل های بهداشتی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز ابلاغ شد - آی ونز

به گزارش  خبرآنلاین  البرز ، مریم اسماعیلی فرد در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی  اظهار داشت: این دستور العمل به نامزدهای انتخاباتی و فرمانداران شهرستان های استان البرز با هدف حفظ هرچه بیشتر سلامت عموم ابلاغ شده است.
وی افزود: سلامت انتخابات، مشارکت ، امنیت از اهداف برگزاری انتخابات در دوره های قبلی بوده که دراین دوره سلامت مردم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا در اولویت ها قرار گرفته است.
اسماعیلی فرد گفت: الکترونیکی شدن رای گیری  انتخابات درسطح کشور مطرح شده و مرجع تایید کننده دراین زمینه شورای نگهبان است .
دبیر ستاد انتخابات استان اضافه کرد: این امر تا این لحظه محقق نشده و ممکن است برای انتخابات بعدی شاهد تحقق آن باشیم .
لازم به ذکر است که  ۹۰۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پیش شده  که از این تعداد  ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا ،۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد فعال خواهند شد.
در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین ۲ داوطلب  به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.
حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها