ایونز رئیس نظام پرستاری استان همدان: وعده‌های داده شده به کادر پرستاری در ایام کرونا محقق نشد - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ هادی زرینی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از زمان شیوع کرونا ۸۵۰ نفر از کادر درمانی استان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۶۰ نفر از گروه پرستاری بوده و خوشبختانه تاکنون مورد فوتی در کادر درمان نداشتیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون هیچ اتفاق خاصی برای گروه پرستاری نیفتاده و تمام صحبت های انجام شده در حد وعده بوده است، تصریح کرد: پاداش کرونا خیلی پایین بوده و مبلغی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان است.

زرینی ادامه داد: پاداش کرونا که آنقدر رسانه ها در بوق و کرنا کردند، چیزی جز توهین به پرستاران نبوده و حتی بسیاری از همکاران ما این مبلغ را عودت دادند تا برای مردم وسایل بهداشتی و تجهیزات حفاظت فردی تهیه شود.

وی اضافه کرد: دیروز جلسه ای با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم که تصمیم گیری شد از اول مهرماه حکم همکاران ما زده شود.

رئیس نظام پرستاری استان همدان ادامه داد: در این جلسه به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تأکید شد و طبق گفته نوبخت قرار شد در ماه های آینده به تناسب بیمارانی که هستند، نیروهایی به سیستم پرستاری اضافه شود.

وی با تأکید بر اینکه کادر پرستاری مشکلات زیادی دارند، خاطرنشان کرد: اگر این مشکلات حل شود می توان به آینده ای که از پاییز امسال آغاز می شود و با شیوع H۱N۱، آنفلوآنزا و کرونا همراه است، امیدوار بود.

زرینی گفت: در پاییز حجم زیادی از بیماران به بیمارستان ها مراجعه می کنند، اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد و آیتم های انگیزشی برای پرستاران وجود نداشته باشد کادر پرستاری روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت و به نوعی کم می آورد.

وی بیان کرد: همکاران ما با تمام تلاش کار می کنند و به بیماران خدمات می رسانند، مشاهده می کنید وضعیت ما از تمام استان ها از نظر تعداد روزهای هشدار بهتر بوده و این نتیجه تلاش کادر پرستاری است، وضعیت همدان در مقایسه با کل کشور نشان دهنده این است که پرستاران از جان و دل تلاش می کنند اما باید دانست نیاز به انگیزه هم دارند.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 18 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها