ایونز سرمایه‌گذاری هزارمیلیارد تومانی در شهرکهای صنعتی قزوین - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این  مطلب اظهار کرد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰نفر فراهم شده است.
خانپور به تولیدات واحدهای به بهره برداری رسیده اشاره کرد و گفت: قطعات خودرو، محصولات آرایشی و بهداشتی، اسپری های بهداشتی و صنعتی، فیلم های پلاستیکی چند لایه لمینت شده، فیلم های پلی اتلین، ورق های فشرده ام دی اف و ویفر و کیک از جمله تولیدات این واحدها بوده است.
او یادآور شد: بعضی از این واحدها با حضور مسئولان کشوری از جمله معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی نیز با حضور مسئولان استانی شامل استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دشمنان مانع سرمایه گذاری و تحرک و تولید در شهرک های صنعتی کشور از جمله استان قزوین نشده است، یادآور شد: قزوین طی چهار سال گذشته در چذب سرمایه گذار طی چهار سال اخیر جزو استان های برتر کشور بوده است.
خانپور روند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین را رو به رشد خواند و گفت: رشد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی چهار سال گذشته روند تصاعدی داشته به گونه ای که در این مدت شاهد افزایش ۱۰۰درصدی واگذاری زمین به سرمایه گذاران بوده ایم.
این مقام مسئول ادامه داد: در مدت یاد شده ۴۷۰سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی با شرکت شهرکهای صنعتی استان قرارداد منعقد کرده اند.
او اظهار کرد: به این سرمایه گذاران نزدیک به ۶۰۰ هکتار زمین در اراضی آماده سازی شده شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به آمار سرمایه گذاران جذب شده در شهرک های صنعتی استان در سال جهش تولید نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۶سرمیه گذار جذب شده که با توجه به تعداد جذب سرمایه گذارهای سال گذشته که ۴۳مورد بود، رشد ۲برابری را در این بخش نشان می دهد.
این مقام مسئول اظهار کرد: سرمایه گذاران جذب شده در سال جهش تولید نزدیک به ۸۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهند داشت و زمینه اشتغال یک هزار و ۸۶۰ نفر را فراهم می کنند.
خانپورهمچنین از ارائه ۸۷۱ فقره سند مالکیت تفکیکی تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در شهرک‌های صنعتی کاسپین در فاز یک و توسعه شرقی و غربی، شهرک صنعتی کاسپین۲ (آبیک)، شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی طارم در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه از اجرای بیش از ۶۰ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین به منظور آماده سازی اراضی برای جذب و استقرار سرمایه گذاران خبر داد و گفت: امسال بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در این بخش هزینه می شود.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها