ایونز سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال وبختیاری - آی ونز

غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در خصوص سفر رئیس جمهور جلسات متعددی شکل گرفت و ۷۰۰ پروژه برای تکمیل احصا شد، با تکمیل این پروژه‌ها پیشرفت و تحول عظیمی در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق می‌افتد، با سفر رئیس جمهور، در تمام شهرها و روستاها به شکل عادلانه اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی گفت: نزدیک به ۱۵ سال اعتبار عمرانی استان چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس جمهور تصویب شده است که این اتفاق شایسته‌ای است. درخصوص زیرساخت‌ها، راه و راه آهن اعتبارات بسیار خوبی تصویب شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای توسعه فرودگاه شهرکرد پیشنهاداتی شد و اولویت اول افزایش پروازها است تا هم استانی‌ها و گردشگران به راحتی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی بیان داشت: اگر بتوان از بن بست کریدورهای ارتباطی بیرون آمد، می‌توان در اشتغال‌زایی و جلوگیری از نرخ بیکاری نقش موثری را ایفا کرد. با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی و دامداری دارد، نزدیک به دو هزار میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی برای مکانیزاسیون و دانش بنیان تصویب شد که عمدتاً با تمرکز بر روی توسعه و کشت گلخانه است‌.

حیدری با اشاره به اینکه پایه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری خصوصاً در بخش کشاورزی و دامپروری، آب است، افزود: در زمینه آب تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد، در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه آب خواهیم بود و مشکل تامین آب پایدار برای شرب، کشاورزی و صنعت برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نقدی بودن اعتبارات سفر، گفت: اعتبارات سفر صد در صد تخصیص داده می‌شود، نزدیک ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر تصویب شد اما نکته مهم انجام ظرفیت سازی است، باید موانع تولید برداشته شود و با وحدت و انسجام پیش رفت. خیلی از کارها نیاز به بودجه ندارد اما مدیریت می‌طلبد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق محروم در اولویت قرار دارند، ۴ حوزه مشخص شده است که باید در این حوزه‌ها فعالیت ویژه داشت این چهار حوزه عبارتند از آبرسانی در مناطق محروم، انجام اقداماتی در خصوص جاده‌های خاکی و سخت‌گذر، ساخت مسکن محرومین و آبخیزداری که به صورت ویژه کار می‌شود.

وی تصریح کرد: فردا شاهد حضور رئیس‌جمهور در استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود، برای اینکه مردم ارتباط بهتری با رئیس جمهور داشته باشند و مشکلات خود را در میان بگذارند اقداماتی صورت گرفته است، ستاد پاسخگویی با تلفن ۱۱۱ تشکیل شده است که به دلیل شرایط کرونا با ۱۵۰ کاربر مشکلات مردم را ثبت می‌کنند و به گوش مسئولین اجرایی می‌رسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: تشکیل میز ارتباطات مردمی در ۳۰ نقطه استان با حضور معاون و یا نماینده ویژه تام الاختیار وزرا از دومین اقدامات برای ارتباط مردم با مسئولین بود که می‌توانند مراجعه کنند تا پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.

وی افزود: حضور وزرا در شهرستان‌ها و ارتباط با مردم شکل سوم بیان مشکلات توسط مردم است. برای اینکه همه بتوانند مشکلات خود را بیان کنند بهتر است با تماس برخط یعنی تلفن ۱۱۱ تماس گرفته شود و در حد ۵ دقیقه مسائل و مشکلات مطرح شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات استان کالبد شکافی شده است و به صورت ریز آن‌ها احصاء شدند، دولت سیزدهم تلاش کرده که بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کند و به صورت میدانی مشکلات را بررسی کند که این فرصت خوبی است.

همچنین با توجه به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، میزهای ارتباط مردمی نمایندگان ویژه وزرا در مرکز این استان برپا شد.

قرار است در این میزهای ارتباط مردمی، نمایندگان ویژه وزرا پاسخگوی مطالبات، درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم باشند.

این میزهای ارتباط مردمی امروز چهارشنبه و فردا پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز استان برپا هستند و محل استقرار آن به شرح زیر است:

میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش، با حضور نماینده وزیر، در سالن شهید لندی اداره کل آموزش و پرورش استان

میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حضور نماینده وزیر، در در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور نماینده وزیر، در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد

میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، با حضور نماینده وزیر، در ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

میز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی، با حضور نماینده رئیس سازمان، در اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان

میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو، با حضور نماینده وزیر، در سالن ورزشی مدرسه بهار آزادی، واقع در خیابان شریعتی

میز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور نماینده وزیر، در مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

میز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، با حضور نماینده رئیس جمعیت، در محل جمعیت هلال احمر استان واقع در میرآباد شرقی

میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی، با حضور نماینده وزیر، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان

میز ارتباطات مردمی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با حضور نماینده فرمانده انتظامی کشور، در ستاد فرماندهی انتظامی استان

میز ارتباطات مردمی وزارت امور خارجه، با حضور نماینده وزیر، در اداره کل هواشناسی استان

میز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور، با حضور نماینده معاون وزیر و رئیس سازمان، در اداره کل بهزیستی استان

میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی، با حضور نماینده وزیر، در فرهنگسرای شهرکرد

میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان، با حضور نماینده وزیر، در اداره کل ورزش و جوانان استان

میز ارتباطات مردمی وزارت صمت، ، با حضور نماینده وزیر، در سازمان صمت استان

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 8 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.