ایونز طلسم ۱۸ ساله؛ آیا قفل هتل ورزش گلستان پنجشنبه باز می‌شود؟ - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : پروژه «هتل ورزش گلستان» سال ۱۳۸۱ در محله چاله باغ شهرستان گرگان کلنگ‌زنی شد که پس از تکمیل فونداسیون، عملیات احداث آن به دلیل نبود اعتبارات به مدت ۱۰ سال راکد ماند.

در سال ۱۳۹۱ این پروژه به پیمانکار واگذار و پس از دو سال با پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصد و به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار، مجددا عملیات احداث آن متوقف شد.

هتل ورزش گلستان در سال ۱۳۹۴ مجددا به مناقصه گذاشته شد و پس از یک سال و نیم به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد رسید و در پنج سال اخیر بارها عملیات احداث آن متوقف و از سر گرفته شد تا بالاخره آماده افتتاح شود.

افتتاح هتل ورزش گلستان همواره در سال‌های اخیر وعده داده شده اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداد تا به یک طلسم تبدیل شود.

قاسمعلی برزمینی در گرگان اظهار داشت: هتل ورزش گلستان قرار است پنجشنبه سوم مهرماه با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور افتتاح شود.

وی افزود: روز پنجشنبه تمام پروژه‌های ورزشی کشور که آماده بهره‌برداری هستند افتتاح خواهند شد که یکی از این پروژه‌ها هتل ورزش گلستان است.

برزمینی ادامه داد: تمام طبقات هتل ورزش گلستان تجهیز شده و فقط بخشی از قسمت آشپزخانه و رستوران آن باقی مانده که تا روز افتتاح آماده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری هتل ورزش گلستان کمک زیادی به ما خواهد کرد و می‌توانیم در میزبانی از رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی از آن بهره ببریم.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها