ایونز فرماندار همدان: ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص با موضوعات هفته دفاع مقدس در استان همدان برگزار می شود - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین افشاری، در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز استان همدان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: چندین برنامه پیش بینی شده که منجر به اجرای صدها برنامه مردمی در مدارس، محلات، مساجد، صدا و سیمای مرکز همدان و فضاهای مجازی خواهد شد.

افشاری با تاکید بر ضرورت مقابله با جریان تحریف و توجه به اهمیت و جایگاه ولایت، اظهار داشت: در مواجهه با انتقادات و در مقام پاسخگویی به افکار عمومی هیچگاه نباید از جایگاه ولایت فقیه و رهبری برای توجیه رفتار خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ساختارسازی پیش نیاز گفتمان سازی است، افزود: گفتمان ایثار و شهادت به عنوان یک الگوی برجسته از دوران دفاع مقدس پیش روی ماست و شهدا عملا به ندای، ولی فقیه و رهبری لبیک گفتند و در این راه جانفشانی کردند.

سردار ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز با بیان اینکه در برنامه‌های مطرح شده شاهد نوآوری بودیم که جای امیدواری دارد، گفت: دوران حکومت انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای معرفی اسلام،  تلاش در جهت پایان دوران غیبت حضرت ولیعصر (عج) و به یاری خدا زمینه سازی ظهور است.

ظفری با اشاره به لزوم مردمی بودن و رسوخ برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در آحاد مردم جامعه یادآور شد: امروز در جامعه ما فاصله‌هایی ایجاد شده که بیش از هر زمان نیاز به وحدت، انسجام و باهم بودن از جنس دوران دفاع مقدس داریم.

وی با بیان اینکه رسالت ما فراتر از نگاه‌های سلیقه‌ای است، افزود: مردم را نباید رها کنیم و همواره باید به پیشکسوتان دفاع مقدس بعنوان سرمایه‌های نمادین جامعه توجه کنیم.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها