ایونز مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی گرفت - آی ونز

جمال معتمدی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ مگاوات بیشتر از میزان مصرف در ساعات پیک بار روز گذشته بوده است، افزود: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب گذشته ٤٨٦.٩ مگاوات و در ساعات پیک بار همان روز ٤٩٤.٥ مگاوات است.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان از مردم خواست تا با تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور و ۲۸۵ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات برق استفاده می‌کنند که اگر هریک از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی گرفت

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته که می‌طلبد مشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایط برقی نظیر کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی، اتو، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پرمصرف، خودداری کنند.

معتمدی زاده گفت: گچساران با ۱۷۰ و هفت دهم مگاوات بیشترین سهم مصرف و چُرام با ۳۱ و هفت دهم مگاوات کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

وی افزود: روند کنونی مصرف برای ما نگران کننده شده و مردم بدانند که شرایط تأمین برق پایدار برای مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 28 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.