ایونز هزار و ۳۲۰پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست خبری بیان کرد:  یکی از نیازهای محرومان در حوزه تحصیل و ارتقای سطح علمی و حضور شایسته تر در جامعه است.
حق گویان ادامه داد: اگر به این نیاز توجه شود یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم می شود چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، وی می تواند در جامعه نقش برجسته و موثری را ایفا کند و چرخه تداوم فقر در خانواده را قطع کند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: جشن عاطفه ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود، با توجه به محدودیت های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزاداری سالار شهیدان تحت عنوان ” شور عاطفه ها ” و با شعار “همدل می شویم برای مهربانی در مهر” برگزار می شود.
او اعلام کرد: شور عاطفه ها در سال جاری از ۲۲ شهریور لغایت ۱۱مهر به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با استقرار یک هزار و ۳۲۰پایگاه در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد.
حق گویان عنوان کرد: سال گذشته ۳میلیارد و ۷۶۰میلیون تومان از ناحیه کمک های مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری و در به دست دانش آموزان نیازمند رسانده شد و امسال پیش بینی می کنیم با توجه به کمک های خوب خیران که همیشه و در همه برنامه ها در کنار خادمین خود در این نهاد مقدس بوده اند، چهار و نیم میلیارد تومان جمع آوری داشته باشیم.
او خاطرنشان کرد: اولویت ما در تأمین ملزومات اساسی برای دانش آموزان در حوزه آموزش های غیرحضوری و تأمین مایحتاج دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید و تهیه گوشی های هوشمند و تبلت است واولویت بعدی ما لوازم التحریر، پوشاک کیف و کفش است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر ۳هزار و ۵۷۳ نفر دانش آموز و ۳۰۲دانشجو تحت حمایت داریم که از این تعداد دانش آموز بیش از ۲هزار نفر فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند و به دلیل آموزش های غیرحضوری مدارس، یکی از نیازهای اساسی ما تأمین ۲هزار تبلت و گوشی هوشمند برای این دانش آموزان است.
او اعلام کرد: جشن عاطفه ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و سازمان دانش آموزی و کلیه دستگاه ها و شرکت ها و خیران و مراکز نیکوکاری آغاز تا ۱۱مهر ماه ادامه دارد و در روز پنجنشنبه ۲۷شهریور در تمامی شهرستان به صورت نمادین یک یا ۲ پایگاه برپا خواهد شد.
حق گویان گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند کمک های خود را علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکزنیکوکاری از طریق با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱۰۲۸۸۸۷۷* داشته باشند
او با اشاره به رزمایش همدلی برای ایران همدل اظهارکرد: در لبیک به فرمان رهبری در رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک های مومنانه در مرحله اول، بیش از ۷۳ آشپزخانه مهدوی دایر و بالغ بر ۱۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان از کمک های مردمی جمع آوری و به تعداد ۲۸۴ پرس غذای گرم و ۳۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین تحت عنوان اطعام حسینی آغاز شد که مقرر بود در این طرح ۷۲ شپزخانه به نیت ۷۲ تن از یاران امام حسین برپا و ۷۲هزار پرس غذای گرم و بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شود.
این مقام مسئول یادآورشد: به حول قوه الهی و با کمک خیران تاکنون نزدیک به ۱۵۲هزار پرس غذای گرم و ۱۸هزار بسته مواد غذایی بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع شد که برای این میزان کمک ۶میلیارد تومان اعتبار صرف شد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها