ایونز چگونه به دانلود انواع محتوا در شبکه های اجتماعی بپردازیم؟ - آی ونز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در شبکه‌های اجتماعی در حال گشت و گذار باشید و ناگهان یک پست را مشاهده کنید که برایتان جذابیت زیادی دارد. حتی ممکن است پستی باشد که به آن نیاز داشته باشید و بخواهید آن را در موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. در چنین شرایطی آیا امکان دانلود وجود دارد؟ در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی شما نمی‌توانید به صورت مستقیم تصویر موردنظر را ذخیره کنید اما راه‌هایی برای دانلود از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کاربرد دانلود از شبکه‌های اجتماعی بپردازیم و ببینیم که چطور می‌توان پست‌ موردنظر را از آن دانلود کرد.

دانلود از شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستید، بعید نیست که روزانه تصاویر یا ویدئوهایی مشاهده کنید که بخواهید در موبایل خود ذخیره کنید. به عنوان مثال اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که در آن می‌توانید پست‌های موردنظر را ببینید و در اکانت خود ذخیره کنید اما به صورت مستقیم، امکان ذخیره آن در گالری موبایل وجود ندارد. در چنین شرایطی باید از راه‌های غیر مستقیم استفاده کنید و با آن، پست موردنظر خود را دانلود کنید. فراموش نکنید که این مورد هم راه‌های زیادی وجود دارد و باید ببینید که با کدام راحت هستید. مثلاً سایت‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن، می‌توانید پست موردنظر خود را از طریق آن و به صورت آنی دانلود کنید.

برای درک بهتر این موضوع، فرض کنید یک استوری در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید و می‌خواهید آن را در صفحه خود استوری کنید. در چنین شرایطی باید ابتدا استوری را ذخیره کنید و سپس اقدام به انتشار آن کنید. گاهی اوقات کاربران از صفحه موبایل خود اسکرین رکورد تهیه می‌کنند که در این صورت نام اکانت فرد موردنظر هم دیده می‌شود. شاید دوست نداشته باشید که نام اکانت مشخص باشد که در چنین شرایطی باید از راه‌های دیگر استفاده کنید. در ادامه این مقاله راه‌هایی برای دانلود از شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

دانلود از اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، قطعاً زیاد پیش می‌آید به دانلود از اینستاگرام نیاز پیدا کنید. در چنین شرایطی اینستاگرام اجازه دانلود مستقیم نمی‌دهد، پس چه کار کنیم؟ راه‌های مختلفی برای استفاده از این روش وجود دارد. ما در این بخش از مقاله ۳ راه کار عملی و حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید هر پست یا استوری را دانلود کنید. البته معمولاً این ابزارها امکان دانلود از صفحات پابلیک (صفحاتی که پرایوت نباشند!) را می‌دهند و گاهی اوقات هم با ارائه اطلاعات اکانت خود می‌توانید پست صفحات خصوصی را هم دانلود کنید.

استفاده از سایت‌های دانلود از اینستاگرام

اولین راه برای دانلود از اینستاگرام این است که از سایت‌های آنلاین استفاده کنید. برخی از سایت‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌کند تا با داشتن لینک پست یا استوری موردنظر، بتوانید آن را دانلود کنید. در چنین سایت‌هایی کافی است لینک پست را ارائه کنید تا در مدت زمان کوتاهی آن تصویر یا ویدئو در اختیار شما قرار بگیرد. در چنین ابزارهایی برای دانلود استوری، کافی است لینک آن صفحه را به ابزار بدهید تا امکان دانلود تمام استوری ها به صورت یک جا یا استوری موردنظر را داشته باشید. برای دسترسی به این ابزارها کافی است عبارت Instagram downloader را در گوگل جستجو کنید تا لیست سایت‌های مختلف در اختیار شما قرار بگیرد.

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل

یکی دیگر از راه‌های سریع و عالی برای دانلود پست اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف است! فرقی نمی‌کند که شما کاربر اندروید هستید یا IOS، برای هر دوی آن‌ها اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد. برای دسترسی به چنین اپلیکیشن‌هایی کافی است وارد مارکت سیستم عامل موردنظر خود شوید و عبارت Instagram download را جستجو کنید تا اپلیکیشن‌های مختلفی را ببینید. برای دسترسی به این اپلیکیشن‌ها در اندروید از بازار و گوگل پلی استفاده کنید و اگر سیستم عامل شما IOS است، اپل استور به شما کمک می‌کند تا بتوانید چنین اپلیکیشن‌هایی را نصب کنید. هر یک از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند که باید ببینید کدام یک نیاز شما را برطرف می‌کند.

استفاده از ربات‌های تلگرامی

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای دسترسی به پست‌های اینستاگرام، استفاده از ربات‌های تلگرامی است! ربات‌های مختلفی در تلگرام وجود دارند که می‌توانید پست و استوری موردنظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. این راه به این دلیل راحت است که کاربران اکثراً به راحتی می‌توانند در تلگرام فعالیت کنند و دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن جداگانه نخواهند داشت. کافی است یک ربات دانلود از اینستاگرام پیدا کنید و با دادن لینک پست یا استوری، آن را دانلود کنید. برای پیدا کردن چنین ربات‌هایی در گوگل لیست ربات دانلود از اینستاگرام را جستجو کنید تا بهترین ربات‌ها در اختیار شما قرار بگیرند.

دانلود از پینترست

دانلود از پینترست

پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار است که محتوای آن عکس است. شما در پینترست می‌توانید در زمینه کسب‌وکار خود ایده‌های مختلفی ببینید و از آن‌ها استفاده کنید. گاهی اوقات هم کاربران نیاز دارند تا پست‌های آن را در موبایل خود ذخیره کنند تا بدون دسترسی به اینترنت هم بتوانند از آن استفاده کنند. برای دانلود از پینترست هم راه‌های مخلتفی وجود دارد اما دو مورد از آن‌ها بسیار کاربردی و حرفه‌ای هستند. در این بخش می‌خواهیم راه‌های دانلود از پینترست را بررسی کنیم تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید:

دانلود به کمک افزونه Image Downloader در گوگل کروم

اولین راه‌کار برای دانلود از پینترست به درد کاربرانی می‌خورد که مرورگر کروم در کامپیوتر خود نصب دارند. چنین افرادی با نصب یک افزونه ساده به راحتی می‌توانند از پینترست هر پستی که نیاز دارند را دانلود کنند. البته افزونه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که هر یک از آن‌ها کاربردها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. یکی از ساده‌ترین و بهترین افزونه‌هایی که در زمینه دانلود پست از پینترست وجود دارد، افزونه Image Downloader است. با استفاده از این افزونه کافی است تصاویر دلخواه خود را انتخاب کنید و تنها با یک کلیک، آن‌ها را در کامپیوتر خود داشته باشید. استفاده از این افزونه بسیار ساده است و اگر از کاربران گوگل کروم هستید، پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده کنید.

دانلود به صورت مستقیم برای موبایل

اگر از کاربران موبایل هستید، به راحتی می‌توانید پست‌های موردنظر خود را دانلود کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است وارد شبکه اجتماعی پینترست شوید و بر روی پست موردنظر خود، آیکن دانلود را بزنید. تصاویر شروع به دانلود شدن خواهند کرد و می‌توانید آن را در موبایل خود داشته باشید. گاهی اوقات هم می‌توانید به صورت گروهی این کار را انجام دهید که ممکن است نیاز به نرم‌افزارهای جانبی داشته باشید. در هر صورت، دانلود از پینترست به صورت مستقیم امکان‌پذیر است. در حالی که برای دانلود از اینستاگرام باید آموزش اینستاگرام و دانلود پست‌های آن را که در بالا ارائه کردیم، یاد بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار پر رنگی در زندگی افراد دارند و همین مسئله باعث شده که به پست‌های مختلف نیاز داشته باشند. در چنین شرایطی بهتر است پست موردنظر خود را دانلود کنید تا در صورت نبود اینترنت یا پاک شدن پست، آن را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی کامل این موضوع پرداختیم تا به راحتی بتوانید پست‌های موردنظر خود را بر روی کامپیوتر یا موبایل خود دانلود کنید.

منبع: همیار آکادمی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : گزارش آگهی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.