ایونز کاهش سهمیه آرد ۳۷واحد نانوایی متخلف در قزوین - آی ونز

به گزارش خبرگزاری آی ونز از قزوین؛ رضا افلاطونی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز چهارشنبه در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان قزوین که با حضور میثم پیله‌فروش معاون امور اقتصادی استاندار و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: این میزان سهمیه آرد شامل ۹۸۰کیسه آرد بوده که بر اساس تصمیمات کارگروه آرد و نان استان به سهمیه نانوایی‌های فعال افزوده می‌شود.

او با اشاره به نصب یک هزار و ۴۸۰کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های استان، افزود: با توجه به نصب این کارتخوان‌ها میزان تخلفات صنفی مثل قاچاق و توزیع غیرمجاز آرد کاهش یافته است.

افلاطونی بر نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها در بیرون از واحد صنفی تاکید کرد و گفت: با اتحادیه نانوایی‌ها هماهنگ شده تا نهایت ظرف مدت یک هفته این تابلوها بیرون از واحد نانوایی برای عموم شهروندان نصب و قابل رویت باشد.

این مسئول با اشاره به وضعیت خرید تضمینی گندم در استان، ادامه داد: خرید تضمینی گندم در استان با افزایش ۳۵درصدی همراه بوده است و همچنین با خرید تضمینی ۱۵۰هزارتن گندم تاکنون رکورد جدیدی در استان ثبت شده که قابل تقدیر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه خروج گندم از قزوین به خوبی کنترل شده است، گفت: علاوه بر اهتمام بازرسان و نیروی انتظامی در جلوگیری از خروج گندم، تمامی پرداخت گندم‌کاران تا ۱۱تیرماه سال جاری پرداخت شده و فاصله زمانی خرید و پرداخت که در سال‌های گذشته چندماه به درازا می‌کشید اکنون به ۱۰روز اختلاف رسیده است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها