ایونز کشف زمین‌خواری ۱۴۷ هزار متری در استان گلستان/ ۲۰ متهم دستگیر شدند - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سرهنگ مجتبی مروتی اظهارداشت: از ۵ ماهه ابتدایی امسال یکهزار و ۸۱۷ پرونده در زمینه قاچاق کالا در استان تشکیل شده که در همین زمینه یکهزار و ۶۴۲ نفر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای ۸ مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مدت گفت: ۱۶۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز در استان کشف و توقیف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به عمده‌ترین کالاهای قاچاق کشف شده بیان داشت: در این مدت ۵ هزار و ۴۱۵ شی عتیقه، ۱۵۵ هزار و ۹۵۸ قلم انواع داروی مکمل و انرژی‌زا، ۵۷ هزار و ۸۸۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۰ هزار و ۷۳۱ عدد داروی گیاهی، ۴۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۴۶۵ دستگاه استخراج رمز ارز و غیره کشف و ضبط شده است.

وی همچنین به برخورد پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی استان با تصرف کنندگان اراضی ملی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۲۰ فقره زمین‌خواری به مساحت ۱۴۷ هزار و ۶۶۵ مترمربع در استان کشف شد.

مروتی ادامه داد: در این زمینه ۲۰ زمین‌خوار دستگیر شدند و اراضی نیز رفع تصرف شد. براساس نظر کارشناسان ارزش این اراضی ۱۴۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان بوده است.

وی همچنین گفت: در این مدت یک فقره تسهیلات بانکی غیرمجاز به مبلغ ۵ میلیارد تومان در استان شناسایی و کشف شد که یک نفر هم در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 18 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها