ایونز ۵۱۰ بیمار کرونایی در همدان جان باختند - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر ابراهیم جلیلی در گفتگویی با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ نفر با علائم مشکوک ابتلا به کروناویروس به بیمارستان های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۶ نفر بستری شده اند، افزود: از آغاز شیوع کروناویروس تا امروز ۱۱ هزار و ۱۹۶ نفر مشکوک و با علائم بالینی ابتلا به کروناویروس به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از این تعداد آزمایش PCR سه هزار و ۸۶۴ نفر مثبت بوده است، گفت: متأسفانه ۵۱۰ نفر از این افراد نیز به علت این بیماری جان خود را از دست داده اند.

دکتر جلیلی از روند افزایش مجددی مراجعه کنندگان با علائم بالینی مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان طی چند روز اخیر، خاطرنشان کرد: در اوایل ماه روند مراجعه به بیمارستان ‌ها کاهش یافته بود اما طی چند روز گذشته به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تجمعات و مسافرت‌ مردم در تعطیلات این روند افزایش داشته و پیش بینی می کنیم تا آخر ماه این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اضافه کرد: در حال حاضر ۴۴۸ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که ۲۵ نفر از آنها در ICU وضعیت مناسبی ندارند.

جلیلی در رابطه با وضعیت کادر درمان نیز گفت:
خوشبختانه تا امروز مورد فوتی در کادر درمان استان نداشتیم اما ۸۵۵ نفر از کادر درمان مشکوک ابتلا به کروناویروس بودند که از این تعداد آزمایش ۵۳۱ نفر مثبت بود و در حال حاضر نیز ۸۱ نفر تحت درمان هستند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها