ایونز ‍روند مقابله با مصرف مواد مخدر دراستان چهارمحال و بختیاری تقویت شود - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این راستا شهرداران، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری، همراهی و کمک کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهرها و روستاها چهره عمومی شهری و روستایی را بهبود بخشند.

عباسی تصریح کرد: از شهروندان چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود به متکدیان و معتادان متجاهر موجود در خیابان‌ها و معبرهای شهرها و روستاها کمک نکنند.

وی یادآور شد: تقویت و توجه به حوزه ورزش بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی نقش مستقیم در مقابله با مواد مخدر دارد.

عباسی اظهار داشت: اعتبار لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از ردیف‌های بودجه‌ای جدید سال‌جاری و یا اعتبارات سال آینده اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید مزارع شناسایی شده کشت غیرمجاز شاهدانه را در سطح استان منهدم کند.

عباسی تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش، مدیران ادارات و مراکز آموزشی دانشگاهی باید نسبت به بروز مقوله اعتیاد در بین دانش‌آموزان، کارمندان و دانشجویان حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و موضوعات را با دقت رصد کنند، دانش‌آموزان در معرض خطر قرار دارند.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.