ایونز ‍ واحد تولیدی گیتی تامین صنعت در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان   در حاشیه افتتاح این طرح، به رسانه‌ها اعلام کرد:  این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال فعال و به بهره‌برداری رسید.

حسن‌ آل‌بویه با بیان اینکه واحد صنعتی گیتی تامین صنعت، تولیدکننده‌ قطعات خودرو است،  افزود: ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه انواع سنسور خودرو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ۸۷ نفر با بهره‌برداری و فعالیت دوباره واحد تولیدی گیتی تامین صنعت در شهرک صنعتی سمنان مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۲۰ مترمربع‌ با زیربنای یک‌ هزار و ۷۴۲ مترمربع احداث شد و سالانه بیش از ۲ هزار مترمکعب آب و ۷۸ هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ارتقاء کیفیت محصولات و نوآوری در آن را از ضروریات در بازار رقابتی برشمرد و افزود: باتوجه به نقش صنعت در اقتصاد هر منطقه و اشتغالزایی پایدار، علمی شدن تولید و پیاده سازی ایده‌های نوآور در صنایع استان سمنان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، واحد صنعتی دانش‌بنیان توسط شرکت گیتی تامین صنعت با سرمایه‌گذاری باز فعال و به بهره‌برداری رسیده است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : اخبار استان ها تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها