ایونز آزادی ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد البرز - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «اسماعیل جمیاری» شامگاه دوشنبه در برنامه ای تحت عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسوولان قضایی در ندامتگاه فردیس برگزار شد، افزود: برنامه های مکتب حاج قاسم سلیمانی که از ۲۸ ‏آذرماه سال جاری در زندان های استان  با هدف کمک به آزادی زندانیان آغاز شده و  تا ۲۸ دی ماه مصادف با شهادت بانوی۲  عالم حضرت فاطمه زهرا  (س ) ادامه دارد.
وی بیان داشت:  در راستای این امر خداپسندانه امروز خیرین، ستاد دیه، انجمن های حمایت از زندانیان، مرکز نیکوکاری ‏شهدای زندان ها بدهی یک میلیارد تومانی  ۵۲ زندانی را به نیت اهدای ثواب آن به روح سردار شهید حاج قاسم ‏سلیمانی پرداخت کردند.
جمیاری در خصوص برنامه های اجرا شده در مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت:  کمیته برگزاری مکتب ‏حاج قاسم اواسط آذر ماه سال جاری در اداره کل زندان های استان تشکیل جلسه داد و تمام مصوباتش را به یاری خداوند و تاسی از نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی توانستیم به خوبی اجرا نماییم.
وی اظهار داشت: خرید ۶۳ گوشی ‏هوشمند برای فرزندان  دانش آموز زندانیان نیازمند و جامانده از تحصیل در ایام کرونا  و  توزیع ۱۴ سرویس جهیزیه بین زوج های نیازمند خانواده زندانیان  با همکاری کمیته امداد ‏امام (ره) و انجمن های حمایت از زندانیان استان البرز از جمله اقدامات است .

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: بازدید و سرکشی از ۱۴ خانواده زندانی نیازمند و ‏اهدا سبد معیشتی به آنها  و اجرای  برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوع مانند رونمایی و اجرای سرود «سفر به خیر ‏سردار» در زندان های استان، بیش از ۶۳ ختم قرآن و بیش از ۸۰۰ هزار صلوات و اهداء ‏ثواب آن به روح ملکوتی شهید سلیمانی  از دیگر برنامه ها بوده است.
جمیاری افزود: توزیع دفترچه هایی شبیه به شناسنامه سردار سلیمانی با ‏موضوع زندگینامه آن شهید و امضای پیمان نامه انتهایی دفترچه توسط مددجویان، سربازان وظیفه و ‏همکاران، برگزاری برنامه های عصر شعر و خاطره، تجسمی و تقدیر از هنرمندان برتر هر رشته از جمله ‏برنامه های اجرا شده در این مکتب بود. ‏

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.