ایونز آغاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان استان مازندران/ عکس - آی ونز

 دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه موفق شدیم در مرحله دوم واکسیناسیون علاوه بر پرسنل درمانی و بهداشتی که مستقیماً با بیماران کرونایی سرکار داشتند، واکسیناسیون سالمندان را هم شروع کنیم .

آغاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان استان مازندران/ عکس
وی بیان کرد: سالمندان هم در اولویت اول واکسیناسیون در سند ملی واکسیناسیون کشوری قرار دارند و در کنار جانبازان و پرسنل بهداشتی و درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا قرار هستند در یک اولویت قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: امروز بعد از اینکه تمهیدات لازم را جهت آماده سازی امکانات محیطی و فضای لازم برای واکسیناسیون این عزیزان مهیا شده موفق شدیم در حضور دکتر گوهردهی مدیرکل  بهزیستی استان و دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل سالمندان این مرکز را واکسینه کنیم.

دکتر جوانیان ادامه داد: امیدواریم با موفقیت بتوانیم برای تمامی سالمندان ظرف یک هفته آینده در شهرستان بابل واکسیناسیون کامل انجام دهیم. 

همچنین دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این مراسم گفت: امروز اولین روز واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز اقامتی و حمایتی بهزیستی در مازندران با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه در سطح استان مازندران آغاز شد. 

وی بیان داشت: امیدواریم ظرف روزهای آتی همه مراکز اقامتی ما در سطح استان که سالمندان را تحت پوشش دارند به صورت فراگیر تحت واکسیناسیون قرار گیرند.
دکتر گوهردهی بیان کرد: در فاز اول بالغ بر ۳۱۰ سالمند مقیم این مراکز را تحت پوشش این واکسیناسیون قرار خواهیم داد و امیدواریم در فازهای بعدی بقیه عزیزانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند هم تحت واکسیناسیون قرار بگیرند.

وی افزود: با اختصاص سهمیه هایی که به استان صورت می گیرد امیدواریم این گام بزرگ در سطح کشور و در استان مازندران و در دانشگاه های علوم پزشکی استان منجر به این شود تا همه عزیزان مقیم مراکز بهزیستی تحت واکسیناسیون قرار بگیرند.

۲۳۵۲۳۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.