ایونز آغاز توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در هفتمین مرحله رزمایش البرز - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه این مرحله از رزمایش با محوریت مساجد استان و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه پاسداران استان، بسیج اقشار، دفتر نمایندگی آستان قدس برگزار شد افزود: در این مرحله ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۳۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان استان اهداء خواهد شد.

«محمد محمدی فرد»  البرز گفت: همچنین بسیجیان، قرارگاهی را طی اجرای عملیاتی جهادی به نام حاج قاسم سلیمانی در محلات اقشار آسیب‌پذیر البرز باهدف طبخ و توزیع غذای گرم تشکیل داده‌اند.

محمدی فرد با اشاره به حماسه‌آفرینی البرزی‌ها در شور عاطفه‌های امسال بیان کرد: در مقاطع متعدد که کشور به نقش‌آفرینی و حضور مردم درصحنه امدادرسانی نیازمند بوده، البرزی‌ها با ثبت بیشترین کمک‌های مردمی همواره در بالاترین قله‌های نیکوکاری افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.