ایونز آموزش های مهارتی به خانواده نیروهای مسلح در خوزستان ارائه می شود - آی ونز

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، عبدالنبی سواعدی پیش از ظهر امروز در دیدار با امیرمحمد گودرزی فرماندهی لشکر۱۹۲ زرهی اهواز که به منظور انجام هماهنگی برای ارائه آموزش مهارت‌های کاربردی و تخصصی  فنی وحرفه ای برای ورود به بازار کسب و کار خانواده های کادر زیر مجموعه اش، اظهارکرد: این اداره کل در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت تولید و اشتغال با رویکرد هر ایرانی یک مهارت برای توانمندسازی مهارتی به‌ ویژه سربازان وظیفه تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش رشته‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، در کنار آموزش‌های دفاعی و امنیتی زمینه ساز مبارزه نیروهای مسلح با جنگ اقتصادی نیز هست، افزود: انجام فرآیند مهارت ‌آموزی به سبک آموزش محصول‌محور، بهترین راهکار اثربخشی مهارت‌آموزی منجر به توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار برای خانواده های کادر نظامی است.

وی با تاکید بر لزوم ترغیب و تشویق تمامی آحاد جامعه به امر مهارت‌آموزی، تصریح کرد: برای تحقق این مهم می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی استفاده کرد.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان یادآور شد: فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی تمام اقشار جامعه با برنامه‌ریزی لازم، آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهد.

سواعدی، گفت: در راستای اجرای طرح مهارت آموزی خانواده ها می توان از کادر پایور نیروهای مسلح که توانایی تدریس و مهارت آموزی کافی را دارند، بهره برد.

فرمانده لشکر۱۹۲ زرهی اهواز نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت و نقش اثرگذار آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در توانمندسازی نیروهای انسانی، بهره مندی سربازان، کادر و خانواده آنان از این  آموزش ها را امری ضروری خواند.

امیر محمد گودرزی، از ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای به عنوان راهکاری بسیار مفید برای رسیدن به اشتغال و کسب و کار پس از اتمام برای گروههای هدف نام برد و اظهار کرد: موضوع مهارت آموزی و برطرف کردن احساس تضییع وقت کارکنان وظیفه در ساعات غیر اداری و آموزشی در پادگان‌ها همواره از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است لذا برای اجابت منویات معظم‌له، این تکلیف را اجرایی و آن را تا رسیدن به نقطه مورد نظر با جدیت دنبال می کنیم.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.