ایونز آیین تجلیل از آتش‌نشان قهرمان برگزار شد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ،مراسم تجلیل از آتش‌نشان ورزشکار با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت کشتی استان و شهرستان شهرکرد برگزار شد.
مهندس بهادر عبدالغنی در این مراسم اظهارداشت: شهرکرد جمعیت جوانی دارد که در بین آنها استعدادهای ورزشی زیادی نهفته است که چنانچه بر روی ظرفیت این جوانان مستعد کار شود و حمایت‌های لازم صورت گیرد، می‌توانیم در اکثر رشته‌های ورزشی قهرمان ملی و حتی جهانی هم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ورزشکاران شهرکرد در همه زمینه‌ها شاخص هستند و از این ورزشکاران برای دستیابی به اهداف و فتح قله‌های افتخار باید حمایت شود، افزود: پهلوانان نامدار علاوه بر ورزشکار بودن، آن چه که باعث ماندگاری نامشان می‌شود، خصایص اخلاقی، مردم‌داری، منش پهلوانی و عقاید دینی و ملی آن‌ها است.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه همیشه یاد و خاطره ورزشکاران با اخلاق زنده است، بیان کرد: امیدواریم فرهنگ جوانمردی و فتوت که مرام و مسلک این شخصیت ورزشی است در جامعه رواج بیشتری یابد.
فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: آقای ریاحی با حضور در مسابقات کشوری و شکست حریفش توانست در عرصه ورزشی استان خود را معرفی کند چراکه ظرفیت و استعداد جوانان ما در عرصه ورزش قهرمانی زبانزد است اما به درستی معرفی نشده است.
وی گفت: شورای اسلامی دوره ششم نیز باید به سمت و سویی حرکت کند که طرح شهر دوستدار ورزش و تربیت‌بدنی را اجرا و حمایت از ورزشکاران در دستور کار قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: جزیره‌ای عمل کردن موجب شده تاکنون به درستی از ورزش قهرمانی حمایت نشود و همین امر سبب شده تا برخی ورزشکاران استان در تیم‌ استان‌های دیگر حاضر و مقام قهرمانی به نام آن استان منتشر شود.
امامقلی بلالی عضو شورای اسلای شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: اگر از جوانان ورزشکار استان به درستی حمایت شود ورزشکاران ما در ورزش جهانی حائز مقام خواهند شد.
وی گفت: مردم از پهلوانان و قهرمانان ورزشی انتظار دارند به گونه‌ای رفتار کنند که بتوانند آن‌ها را الگویی برای خود و فرزندانشان، قرار دهند بنابراین مرام و رفتار ورزشکاران بسیار مهم است که به چه صورت با مردم رفتار کنند.
حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه جلسه بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی این اداه‌کل نکوداشت و تجلیل از قهرمانان ورزشی است اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم تجلیل وجود نداشت و امروز مجموعه مدیریت شهری در راستای تجلیل از کشتی‌گیر کشور پیش قدم شدند.
وی افزود: سالانه ۱۴۰۰ مدال توسط ورزشکاران استان در مسابقات ورزشی کسب می‌شد اما با توجه به شیوع کرونا این تعداد به ۱۱۰ مدال رسیده است.
جهانبخش سلیمیان رئیس هیأت کشتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جوانان ما پتانسیل‌های زیادی در عرصه ورزشی دارند که می‌طلبد حمایت مسئولان متناسب با ظرفیت‌ها باشد.
وی گفت: ورزشکاران ما سفیران استان هستند که استان را به خوبی در کشور معرفی کرده‌اند.
در پایان از تلاش‌ها و افتخارآفرینی آتش‌نشان قهرمان با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی گردید.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.