ایونز از ۴ جانباز آبادانی تقدیر شد - آی ونز

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، در آئینی که به سبب شرایط ناشی از کرونا با حضور تعدادی از مسئولان در محل  دفتر نهاد امامت جمعه آبادان برگزار شد، از «مصطفی عبادی»، «عبدالنبی شریفات»، «طالب آسریس» و «عبدالنبی نواصر» چهار جانباز دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به صورت نمادین قدردانی شد.

جانباز مدافع حرم، مصطفی عبادی فرزند مهراب، متاهل، متولد نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۲ که در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در سوریه بر اثر اصابت تیر و شکستگی بازو و پای چپ به درجه ی جانبازی نائل شد.

عبدالنبی شریفات فرزند عبد، جانباز دوارن انقلاب، متولد چهاردهم تیرماه سال ۱۳۴۴ است که در تظاهرات پانزدهم مهرماه سال ۱۳۵۷ در محل ایستگاه هفت آبادان مورد اصابت تیر قرار گرفت و از دست راستش از بازو قطع و دچار مشکل اعصاب و روان شد، وی متاهل و دارای ۲ فرزند دختر و یک پسر است.

جانباز دوران دفاع مقدس طالب آسریس فرزند عباس متولد چهارم تیرماه سال ۱۳۴۱ است که در سالهای ۵۹، ۶۱، ۶۳ و ۶۷ از ناحیه ی کمر، پای چپ، سر، ریه و چشم مورد اصابت قرار گرفت و دچار مشکلات اعصاب و روان و موج گرفتگی شد. وی متاهل و دارای دو فرزند پسر است.

جانباز ورزشکار عبدالنبی نواصر فرزند عبدالحسین متولد یکم اسفندماه سال ۱۳۵۱ است که در سال ۱۳۶۳ از ناحیه ی پای چپ دچار آسیب دیدگی شدو به درجه جامبازی نائل شد. وی که در رشته ی پرتاب وزنه و دیسک فعالیت دارد دارای عناوین مختلف قهرمانی در رده ملی، آسیایی ، پاراآسیایی و جهانی است که ازجمله آن می توان به قهرمانی کشور از سال ۷۵ تا هم اکنون، قهرمانی آسیا و جهان در کشور تونس در سال ۲۰۰۷، قهرمانی جهان در کشور هند در سال ۲۰۰۹، قهرمانی جهان در کشور امارات در سال ۲۰۱۰، نائب قهرمان جهان در کشور اسپانیا در سال ۲۰۱۳، حضور در مسابقات پاراآسیایی گوانجو چین در سال ۲۰۱۶ و قهرمانی جهان در کشور امارات در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. وی در حال حاضر علاوه بر ورزش از مادرش پرستاری می کند و مجرد است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.