ایونز افتتاح ۴هزار میلیارد ریال پروژه شهری در کاشان طی ۲۰ ماه گذشته - آی ونز

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به فعالیت های شهرداری کاشان در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: بر مبنای این فعالیت ها و به منظور تعامل بیشتر با معتمدان محلی مجالس مشورتی در محلات کاشان تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی هنر، انجمن منزلت و غیره در شهرداری کاشان ابراز داشت: این فعالیت ها به منظور ارتباط موثر با اقشار مختلف فرهنگی و اجتماعی مردم شکل گرفت تا نهایت با افزایش مشارکت سرمایه های اجتماعی در مدیریت شهری وحدت کلمه محقق شود.

عدم وحدت از عوامل عدم دستیابی به معیارهای توسعه در کاشان

شهردار کاشان عدم وحدت را یکی از عوامل عدم دستیابی به معیارهای توسعه در کاشان دانست و تصریح کرد: این موضوع می تواند شهر را در کوتاهترین زمان ممکن با توسعه و پیشرفت همراه کند.

وی یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری کاشان را تنظیم بودجه شهرداری با توجه به نیاز مناطق و محلات کاشان دانست و گفت: در دوره کنونی مدیریت شهری سعی شده است تا توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط شهر داشته باشیم.

ابریشمی راد اجرای طرح چلچراغ توسعه را در راستای توزیع عادلانه خدمات در کاشان دانست و افزود: در طول ۲۰ ماه گذشته ۵۴۰ پروژه به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در گوشه گوشه شهر افتتاح شده است.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری کاشان برای هزینه درست منابع مردم گفت: خط قرمز ما مبارزه با فساد است و از مردم می خواهیم هرگونه کج‌روی و نادرستی را حتما با سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.