ایونز اهدای ۱۰۰ هزار کیت تشخیص فوری کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام برای استفاده در مناطق محروم - آی ونز

حجت نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: با دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار “کیت تشخیص فوری کرونا برای استفاده در مناطق محروم کشور، به وزارت بهداشت اهدا شد.

وی افزود:همچنین در راستای فرمان مقام معظم رهبری درخصوص کمک و تسریع در امر غربالگری سراسری در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس و حمایت همه‌جانبه از مردم در اوضاع اقتصادی کنونیف با دستور ریاست ستاد از این پس نیز تمام کیت‌های جدید تولیدی ، با قیمت تمام شده به وزارت بهداشت تحویل داده میشود و ستاد اجرایی بخشی از هزینه‌های آن را تقبل خواهد کرد.

گفتنی است روز گذشته در مراسمی، خط تولید کیت‌های تشخیص فوری کرونادر مجموعه دارویی ستاد اجرایی به بهره‌برداری رسید و ایران را در جمع ۳ کشور دارای دانش و فناوری تولید این کیت‌ها در جهان قرار داد.

استفاده از کیت‌های جدید برخلاف کیت‌های پی‌سی‌آر قبلی، نیاز به محیط آزمایشگاهی و حضور پزشک ندارد و به جای  ۴۸ ساعت تنها ظرف ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نتیجه تست ابتلای فرد به ویروس کوید ۱۹ با ضریب دقت بالا و خطای پایین را مشخص میکند.

همچنین به گفته مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام، قیمت کیت‌های‌ جدید ساخته شده ، ۴۰ درصد ارزان‌تر از کیت‌های فعلی و نهایتا ۲۰۰ هزارتومان میباشد.

۲۳۵۲۳۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.