ایونز اپلیکیشن برق من به عنوان برترین خدمت سبز در راستای تحقق دولت الکترونیک است - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده در پانزدهمین جلسه کمیته خدمات سبز این شرکت که به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق گفت: با اجرایی شدن طرح ارائه خدمات غیرحضوری، عملاً در سوخت، زمان، هزینه و رفت و آمدها، صرفه جویی قابل ملاحظه ای صورت گرفته و به نوعی گام اساسی در حذف مراجعات حضوری به ویژه در شرایط خاص کرونایی محسوب می شود .

وی با عنوان این که از اول آذر ماه طرح خدمات غیرحضوری در استان عملیاتی می گردد اظهار داشت : این شرکت به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان است که در این زمینه پیشتاز گردیده و ۲۸ خدمت در حوزه مشترکین و ۱۲ خدمت در بخش بهره برداری ، کاملاً غیرحضوری انجام می شود .

موسوی زاده با اظهار این که در حوزه مدیریت سبز نیز، اقدامات مناسبی در این شرکت اجرایی گردیده یادآور شد: کنترل مصارف انرژی و آب که به صورت ماهیانه و سالیانه صورت می پذیرد ، تلاشی مهم و اثر گذار در این راستا به شمار می رود .

وی تصریح کرد : مدیریت سبز به بخش حامل های انرژی ، منابع انسانی و مدیریت بهینه منابع نیز مربوط می شود و در این عرصه می باید در زمینه نصب برچسب انرژی ساختمان های اداری الگو گردیده و سایر دستگاه ها  را نیز به این امر مهم تشویق و ترغیب نماییم.

گفتنی است: در این نشست پیرامون مواردی شامل؛ نتایج نهایی جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۸، اقدامات صورت گرفته در خصوص برنامه ارزیابی و تربیت مدیران بر اساس بند چهارم از برنامه اصلاح نظام اداری ، فعالیت های به عمل آمده در ارتباط با بند دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری در عرصه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و همچنین اجرای شاخص های مدیریت سبز و مناسب سازی فضاهای اداری، بحث و تبادل نظر شد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.