ایونز بخش وی آی پی بیمارستان ولایت در سال جاری به بهره برداری می رسد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری آی ونز استان سمنان دکتر فائزه زارع زاده در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سنان ، گفت : با توجه به تجربه موفق راه اندازی بخش وی آی پی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و از جمله بیمارستان های کوثر سمنان و معتمدی گرمسار، در بیمارستان ولایت دامغان نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و رفاهی مناسب تر برای شهروندان و مراجعه کنندگان محترم بخش وی آی پی (هتل بیمارستان) آماده خدمت رسانی می شود.

دکتر فائزه زارع زاده بیان کرد: طبق قوانین وزارت بهداشت هر بیمارستان می تواند تا ۱۰ در صد از ظرفیت تخت های خود را به بخش وی آی پی اختصاص دهد و در این راستا عملیات اجرایی آماده سازی این بخش آغاز شده و حداکثر تا پایان سال جاری تعداد ۱۱ تخت بستری وی آی پی با امکانات رفاهی لازم برای اقامت بیمار و همراه آماده خواهد شد .

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان از انعقاد قرارداد با بیمه‌های مختلف به‌منظور کاهش هزینه مردم خبر داد و یادآور شد: همه تلاش‌ها در این راستاست تا بار مالی کمتری به مردم و بیماران تحمیل شود و از ظرفیت بیمه های تکمیلی برای پوشش خدمات این بخش استفاده گردد.

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت گفت : طی یک سال گذشته بیش از ۹هزار نفر در بیمارستان ولایت بستری و حدود ۳هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است و با ثبت ۷۶۶ مورد زایمان در این بیمارستان ، تعداد ۳۷ هزارنفر نیز از خدمات اورژانس بهره مند شده اند.

لازم به ذکر است: بیمارستان ولایت دامغان در حال حاضر دارای ۲۱۵ تخت موجود( بدون شمارش بخش درنظر گرفته شده برای وی آی پی )با ضریب اشغال میانگین ۵۵ درصد می باشد و تعداد ۵۳ نفر پزشک متخصص در ۱۸ رشته تخصصی مختلف در کنار سایر گروه ها و مشاغل مشغول خدمت رسانی می باشند

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها