ایونز بعد از «هیچ نگفت» «حرفی نماند» - آی ونز

وی گفت: باتوجه به انتخاب نام مجموعه غزل باید بگویم که محتوای کلی کتاب و حس و حالی که از خوانش چندباره‌ی شعرها دریافت کردم به شدّت مرا به انتخاب «حرفی نماند» راغب و مصمّم کرد البتّه انتخاب این نام دلیل مشخّص دیگری هم دارد که مخاطب با خواندن اشعار مجموعه آشکارا با آن مواجه خواهد شد و آن هم این‌که نام «حرفی نماند» را از آخرین غزل کتاب وام گرفته‌ام‌.

وی بیان کرد: «حرفی نماند» حاصل همکاری مجدد من با انتشارات «شانی»‌ست که از این مجموعه تشکر می‌کنم و بابت این همکاری دوباره بسیار خرسندم.

حسن سبزقبا در خصوص طرح جلد کتاب گفت: طرح جلد «حرفی نماند» هم مثل «هیچ‌ نگفت» اثر دیگری است از برادر بزرگوارم سید مرتضی سبزقبا که جز هنرمند به نامی دیگر نمی‌شناسم‌ و نمی‌خوانم‌اش و بی‌نهایت از زحمات و لطف همیشگی‌اش سپاسگزارم.

این شاعر در پایان بیان کرد: «حرفی نماند» حاصل تجربه و روایت‌گر یک سال و چندی یا بهتر و دقیق‌تر بگویم ۳۹۲ روز از دنیای تاریک و روشن ذهنی و خیالی‌ من است؛ خیالی که خیلی هم از واقعیّت دور و نامأنوس نیست. به هر حال، دنیای کوچکی‌ است که خودم برای خودم ساخته‌ام و در هوایش نفس می‌کشم و این را هم بگویم که به شدّت دوست‌اش دارم و به دل کندن از آن فکر نمی‌کنم.

حرف‌های ناگفته زیادند و مجال اندک. به هر حال امیدوارم مفاهیم و دغدغه‌هایی که مدنظرم بوده و به روی کاغذ منتقل شده است برای دوستان عزیز و مخاطبانی که منّت بر سر بنده می‌گذارند و نوشته‌های‌ام را می‌خوانند قابل تحمّل و تأمل باشد و بتوانم هر چند کم و هر چند ناچیز جهان اطراف‌ام را با دنیای کوچکی که برای خود ساخته‌ام آشنا کنم‌.

به گزارش آی ونز : مجموعه غزل «حرفی نماند» به چاپ رسیده و از کتاب‌فروشی‌های معتبر در سراسر کشور قابل دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها