ایونز بهسازی آسفالت ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری با اشاره به نزدیک ۲۲۸ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری گفت : از این مقدار بالغ بر ۱۰۲ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری و نزدیک به ۱۲۶ کیلومتر هم متعلق به عملیات روکش آسفالت بوده است.

 وی ادامه داد : جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در شش ماهه اول سال جاری برای لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان نزدیک به ۲۱۵ هزار تن بوده که این حجم در راههای بزرگراه ، اصلی ، فرعی و روستایی مصرف گردیده است.

شکری افزود: بیشترین عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور های فرعی به طول نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر انجام گرفته و همچنین نزدیک به ۴۴ کیلومتر از راههای روستایی ، بالغ بر ۲۹ کیلومتر از راههای اصلی و ۱۳ کیلومتر از بزرگراه ها در این مدت لکه گیری و روکش آسفالت شده اند.

 این مقام مسئول گفت : در محور نقده – پیرانشهر بطول یک کیلومتر عملیات روکش آسفالت، در محور ارومیه – اشنویه بطول بالغ بر ۴ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور روستایی ارومیه – نازلو – لک پر – چونقرالو مجموعا بطول ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۶ کیلومتر لکه گیری ، در محور خوی – ایواوغلی بطول ۵ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور میاندوآب – سرچم بطول ۱۱ کیلومتر لکه گیری و در محور پلدشت – مرگنلر بطول ۴ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفته است.

 شکری در پایان ابراز امیدواری کرد در ادامه سال جاری و تا پایان سال با همت راهداران و تخصیص اعتبارات کافی شاهد رشد بیشتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان و در نتیجه ایمن سازی آنها باشیم.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.