ایونز بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری در استان همدان توزیع شد - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ داریوش جودکی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف شهر همدان، تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی گفت: پس از حضور تیم و بازرسی محل، بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده و شکر بسته بندی از این انبار کشف و ضبط شد.

به گفته وی، انبار محل کالاهای احتکار شده پلمب و اقلام مکشوفه نیز با هماهنگی و نظارت سازمان صمت برای استفاده مردم در ۲ شهرستان بهار و همدان توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۶۵ پرونده احتکار کالا در ۱۰ ماه نخست امسال در استان ۱۴۷ پرونده آن به ارزش بیش از ۹۷۴ میلیارد ریال تاکنون مختومه شده است.

جودکی اضافه کرد: ۷۵ پرونده نیز منجر به صدور رای محکومیت از سوی تعزیرات حکومتی شده که متخلفان به پرداخت ۳۰۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال محکوم شدند.

وی با بیان اینکه برای ۲۹ پرونده نیز حکم برائت صادر شده است، افزود: برخی از پرونده ها نظیر پرونده اخلال در نظام اقتصادی در صلاحیت رسیدگی تعزیرات نبوده و به دادسرا ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیشترین اقلام احتکاری کشف شده در استان را شامل لاستیک خودرو،  لوازم خانگی و  روغن موتور دانست.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.