ایونز بیش از ۸هزار مددجو در قزوین فاقد مسکن هستند - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در جلسه بررسی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن استان که با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: ۱۰هزار نفر عائله تحت پوشش بهزستی قزوین هستند که جانمایی مسکن برای چهار هزار نفر از این تعداد با هماهنگی مسئولان انجام شده و بیش از ۵۰درصد هم تحویل داده شده است.
وارثی افزود: هم‌اکنون بیش از ۸هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان در منطقه شهری و روستایی فاقد مسکن هستند که البته بیشترین آمار مربوط به منطقه شهری و مابقی مربوط به مناطق روستایی است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰۰نفر در خانواده‌های دارای دومعلول و بالاتر از دو معلول در استان حضور دارند، بیان کرد: براساس تکلیف جدی که برای وزارت راه و شهرسازی در واگذاری مسکن تعریف شده است، بسیاری از معلولان تحت پوشش بهزیستی به دلایل مختلف از جمله اقساط بالا و درآمد محدود فاقد مسکن هستند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان یادآور شد: البته کمک‌هایی هم از سوی خیرین استان صورت می‌گیرد؛ برای نمونه اتمام و تکمیل پروژه ۶۷۲واحدی نیازمند تقریبا ۳۰۰میلیارد تومان بود که این مبلغ توسط خیرین پرداخت شد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.