ایونز تسهیل سرمایه‌گذاری با اولویت تکمیل فازهای احداث و بهره برداری از شهرک حمل ونقل بندرعباس - آی ونز

به گزارش آی ونز، صابری رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تایید این خبر، گفت: یکی از مباحثی که درجلسه تخصصی حوزه حمل ونقل مورد بررسی قرار گرفت، حمایت از سرمایه گذاران درحوزه تاسیس وبهره بهره برداری از شرکتهای حمل ونقل کالا از طریق واگذاری زمین به متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل ونقل با اولویت شرکتهای بزرگ مقیاس هوشمند و تشکیل کنسرسیوم شرکتهای حمل ونقل در شهرک حمل و نقل بندرعباس بود.

صابری تصریح کرد: با توجه به آخرین ضوابط تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های حمل و نقل کالا، حداقل زمین برای تاسیس شرکت کالا بایستی از ۵۰۰۰ مترمربع باشد که هم اکنون به هزار متر کاهش یافته است. وی افزود: ابلاغ ضوابط جدید تاسیس و بهره برداری از شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا در راستای سیاست های دولت محترم به جذب سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار درحوزه حمل ونقل جاده ای است.

رئیس اداره کالا در پایان گفت: تمامی افراد متقاضی تاسیس شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا در استان قادر خواهندبود ضمن احراز ضوابط جدید تاسیس و بهره برداری از شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا نسب به دریافت پروانه فعالیت استان اقدام نمایند.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.