ایونز تعیین قیمت کشمش براساس کیفیت - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ فاطمه خمسه، رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در نشست بررسی راهکارهای حمایت از خرید کشمش از باغداران که با حضور جمالی پور استاندار قزوین، طهماسبی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، رجب رحمانی نماینده مردم شریف شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان این مطلب گفت:  استان قزوین  دارای ۷۵هزار باغ است، که ۳۲هزار هکتار از این باغات انگور است و طبق برآوردهای صورت گرفته ۵۰هزارتن آن تبدیل به کشمش می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: ۲۹درصد انگور تولیدی استان به صورت تازه خوری است و ۷۰درصد آن به صورت کشمش و یک درصد باقی مانده تبدیل به شیره انگور و آبغوره می شود.
خمسه بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد درصدد خرید کشمش  با قیمت مناسب ازسوی متولیان  خرید هستیم. 
او اضافه کرد: با شرایط موجود در زمینه حل مشکل باغداران و تولیدکنندگان  کشمش  مقوله تنظیم  قیمت با عرضه و تقاضا و همچنبن ورود تعاون روستایی به عنوان مباشر درامر خرید توافقی محصول مواجه هستیم.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ابراز امیدواری کرد با هماهنگی دستگاه های اجرایی کشمش باغداران استان با قیمت مناسب خریداری شود.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.