ایونز تهیه بیش از ۲۱۰۰ کاتالیست برای تاکسی‌های کرج - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «محمد یساولی» با اشاره به اینکه با توجه به افزایش ذرات آلاینده هوا طی چند روز اخیر، اظهار کرد: یک دستگاه یا یک ارگان به تنهایی از عهده حفظ کیفیت هوا برنمی‌آید و این امر در کنار تعامل بین دستگاهی، در گرو مشارکت شهروندان است.
وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برای کاهش ذرات آلاینده ناشی از فعالیت تاکسی‌ها دو ۲۱۷۳ کاتالیست به قیمت یک و نیم میلیارد تومان خریداری کرده است که تا کنون ۵۰۰ مورد از این کاتالیست‌ها در تاکسی‌ها نصب شده و مابقی نیز تا نیمه اول بهمن نصب خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت معاینه فنی تاکسی‌ها افزود: رانندگان تاکسی می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد هزینه معاینه فنی به مراکز اعلام شده مراجعه و برگه معاینه فنی خود را دریافت کنند.
یساولی تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون هم در مجموع ۱۱۰ تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های بسیار فرسوده شهر شده و در نظر داریم با تامین منابع مالی، تسهیلاتی در اختیار رانندگانی که تاکسی فرسوده دارند، قرار دهیم تا خودروی جدید خریداری کنند.
وی در خصوص وضعیت آلایندگی اتوبوس‌های کرج هم توضیح داد: سال گذشته ۸۱ دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج شده که تا چهار سال آینده نیاز به معاینه فنی ندارند. وضعیت آلایندگی سایر اتوبوس‌ها هم به طور مستمر بررسی می‌شود تا در صورت آلایندگی از مدار خدمات‌رسانی خارج و پس از رفع مشکل دوباره به خطوط بازگردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.