ایونز جدیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان در برخورد با زمین خواری برگشت ۱۵ هکتار از اراضی منابع ملی به بیت المال - آی ونز

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در صبح آخرین یکشنبه از سال ۹۹ گفت :با جدیت و برخورد قاطع محیط زیست استان با متخلفین تصرف اراضی در سال جاری  ۱۴۹ هزار و ۹۲۵ متر مربع از اراضی منابع ملی در مناطق حفاظت شده از دست سودجویان آزاد و به بیت المال برگشت .
سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: این اراضی با رسیدگی به ۳۲ فقره پرونده در مراجع قضایی استان خلع ید و آزاد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد:  اراضی ملی در مناطق حفاظت شده امانت نسل های آینده است که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مورد تصرف عده ای سود جو قرار گیرد . 
وی با تاکید بر برخورد با متصرفان منابع ملی گفت: افرادی که زمین تصرف کنند و برای آن ها پرونده تشکیل شود و محکوم شوند دیگر امکان ندارد به آن ها برگردند.
هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا در استان و شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: با همکاری خوب دستگاه قضا شعبه ی ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های تخریب و تصرف اراضی درمراجع قضایی تشکیل شده که چنین پرونده هایی بدون نوبت رسیدگی می شوند .

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.