ایونز حمایت مسئولان خراسان رضوی تیم شهرخودرو را از بلاتکلیفی خارج کرد - آی ونز

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای هموطنان اظهار کرد: بازی مقابل صنعت نفت با توجه به آن همه شور و انگیزه ای که هوادارنش و بازیکنان تیم دارند و تیمی است که فوتبال بازی می کند و همیشه بازیهای خوبی را در کل کشور  ارایه داده، بازی سختی است اما آنچه در این میان مهم است عملکرد و ذهن خودمان است که با عملکرد و نیت خوبمان و قلبی باز بتوانیم آنچه را که سرمربی تاکید کرده و در طول هفته کار کرده را در بازی فردا انجام دهیم و دست پر برگردیم.

وی افزود: بر خود لازم می دانم تا از مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی، هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری که در این شرایط سخت تیم را حمایت کردند و سبب خروج تیم از بلاتکلیفی شدند قدردانی کنم. حمایت شان سبب شد تا دیروز با یک روحیه ی خیلی خوبی به آبادان بیاییم و امیدواریم فردا با یک عملکرد خوب بتوانیم سال را تمام کنیم و شروع خوبی برای ما در فصل جدید باشد.

وی تصریح کرد: «امیر حسین کریمی» به دلیل محرومیت و «علی نعمتی» و «امید منصوری» به سبب مصدومیت با تیم نیامدند اما در بازیهای بعدی از آنها استفاده می کنیم.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.