ایونز خوزستان به سبب داشتن منابع عظیم و تامین نیاز کشور دارای برتری است/حفظ آبروی مسئولانی که جرمشان اثبات نشده - آی ونز

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام مرادی، رئیس دادگستری استان خوزستان، و عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز، از عملکرد بسیار خوب قوه قضاییه در پرونده های مختلف و اتخاذ تصمیمات اصولی که سبب تقویت روحیه سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و اشتغال شده ابراز خرسندی کرد.

وی اظهار کرد: استان خوزستان از دیدگاه های مختلفی همچون وجود قومیت های مختلف، پراکندگی جغرافیایی و همچنین از نظر وحدت و همدلی ای که در بین مردم و اقوام استان وجود دارد، به خودی خود یک ایران است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان به دلیل دارا بودن ذخایر و منابع عظیمی که نیاز کل کشور را تأمین می کند، دارای برتری است.

سلیمانی دشتکی، با بیان اینکه به لطف خدا این توفیق نصیب ما شد تا خدمتگذار مردم این استان باشیم، یادآور شد: استان خوزستان دارای یک مجموعه مدیریتی خوب است و هر موضوعی جایگاهی دارد و مسائل مختلف نبایست به شورای تأمین وارد و وجهه ی امنیتی پیدا کند.

وی گفت: حریم شخصیتی افراد جامعه و مدیران بسیار محترم است و در صورتی که فردی مرتکب تخلفی شد، با در نظر گرفتن اصل بر برائت افراد، به طور حتم به مسائل و موارد آنها رسیدگی شده و در صورت اثبات و قطعی شدن تخلف، با آنها برخورد شود، تا در صورت اثبات عدم ارتکاب تخلف، خدشه ای به شخصیت و جایگاه افراد وارد نشود.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.